STRAX DAX!!!

Ja, jag är helt värdelös på tidsplannering - det är inget nytt....


Många saker har man....

Om en och en halv timme kommer L och hämtar. Gulliga L.
Pratade just med K som befinner sig på Rivieran. De åker tillbaks till Sverige idag med samma flyg som jag flyger dit med. :-( Ska kika efter dem i transithallen så vi i alla fall kan vinka till varandra!! :-)

Här sitter jag och skriver när jag har 1000 saker att göra...

Skynda, skynda.... Konstigt att jag blöder näsblod jämt!??! Time for "stress-management" kurs tror jag!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

känner igen mig 100% i allt det där...LYCKA TILL!!! det kommer att gå jättebra!!!

Postat av: sofia

jag blöder jämt näsblod när jag är stressad:/

2007-02-25 @ 12:15:47
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Sofie

Hej! måste bara säga att jag är så avis på dig. låter konstigt men du lever precis de liv jag vill leva ibland :) Sverige är verkligen inte i mitt hjärta (just nu), vill inget hellre än BORT (till solen såklart). Läser din blogg med jämna mellanrum med såklart! Lev livet lite åt mig med :)

Hälsningar Sofie

P.S. Tro inte jag är nått konstigt freak nu :P hehe.. jag bara tycker du lever coolt ;)

2007-02-25 @ 18:44:20
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Det blev lite stressigt men det gick bra!! ÄNTLIGEN!! :-) :-) :-)

Sofia
Jag med! Det är väl egentligen ett bra mått på att man borde ta det lite lugnt... kanske... ;-)

Sofie
Kul att du gillar bloggen! Frankrikelivet är fantastiskt om jag får säga så själv men att vara i Sverige och bo hos mamma är INGEN HÖJDARE... Hahahha, kanske därför jag uppskattar Frankrike ÄNNU mer!;-)

Och visst, ibland är livet GALET SKOJ men så är det ju inte hela tiden!?:-) Och de perioder jag reser omkring är kul till en viss gräns men ibland vill jag bara kasta resväskan och låsa in mig i mitt lilla hus!!

Ska leva lite galet åt dig också ;-)! Kul att du postade ett inlägg! Jag är konstant så förvånad att så många läser bloggen men inte så många lämnar ett "avtryck"..
Ha så bra! Och lev lite galet åt mig i SV nu när jag inte är där!;-)

2007-02-26 @ 00:34:26
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback