Stryka på listan...!

Ja, TO-DO-listan blir mindre.

Solen tittar äntligen fram men nu blåser det lite. Och varenda j*kel bloggar om godis. Eller så är det bara de inläggen jag ser just nu.
Nollåttan tyckte att jag skulle göra lemon curd och äta den med maräng och glass.... JAG GER MIG! Jag MÅSTE ha godis NUUUUU! Jag skiter i att franskt godis smakar PEKK - jag MÅSTE HA!

På med skorna så blir det prommis till närmsta snabbköp! Är jag verkligen så här svag?? För lite socker?? Löjligt!

Men, så får det bli! Och nästa samtal jag måste ringa kan jag inte ringa innan kl. 18 ändå, så....

Off I go! ;-)
C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

ojoj, känner igen det där...om jag inte får min choklad varje dag blir jag ursinnig, unfefär som om du inte skulle få dina cappucinos.
te med honung lindrar faktiskt grav abstinens...om än lite.

Postat av: C

Provade faktiskt thé och honung.. Men det hjälpte inte... Nästan lite tur att jag var tvungen att bege mig ut. Det var jättevarmt och soligt!! Och skönt med en prommis!:-)/C

2007-02-28 @ 20:04:42
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback