Sväng på stan...

....Har jag redan gjort. Var tvungen att hitta lite fjädrar till en fest jag ska gå på ikväll. WILL BE NICE! Det är en kompis N, som har födelsedagskalas i "Gudfadern"-tema!! Kommer att bli SKITKUL! Fjädrarna är förvisso inte direkt tidstypiska då den 1:a filmen utspelar sig under slutet av 40-talet - men vi tyckte det var skoj ändå!! Hihihihi ;-) Fjädrarna passar nog ändå bra till kvällens pokerturnering och cigarrpuffande! ;-) Fast cigarr.. INTE för mig.. luktar gott men smakar PECK!



Sprang förbi Massimo Dutti och hittade ett armband som hon ska få. Jättefint i benvitt ben. Perfekt i sommar när man fått lite färg!

Nä, nu ska jag limma fjädrar.. pill, pill...

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

fan vilken bra ide med det temat!! men vem ska leka gudfadern och få en kyss på handen av alla?!? Vad ska du limma fjädrar på?!?
"i'll give him an offer he cannot refuse"...gudfadernfilmerna är de enda som kan få mig att sitta still i tre timmar.
hehe, jag vill också gå runt med minst 3 st i entouraget och vara brutalt fåordig.

Postat av: Kelly

coolt med fester med tema! ha en grejtans kväll! :-)

2007-02-10 @ 15:28:46
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hihihi, fjädrarna ska vi ha som huvudbonader.. Dvs Charleston stuk..Mao 20-tal och inte sent 40-tal men what the h*ck! It's all FUN! Har inte sett Gudfadern filmerna på ett tag nu.. men de är verkligen asbra!!
Tror att fjädrarna kommer att passa superbra till en aldrig sinande drink i handen.. Både N och jag är på G, kan bli farligt!!;-)Ha en nice kväll!

Kelly
Ja, det är skoj när man får larva till sig lite ;-)!! Ha en fab evening själv!!:-)

2007-02-10 @ 17:32:06
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

gud vad OTROLIGT kul med godfather-fest...JAG ÄR AVUNDSJUK...!!!!

2007-02-10 @ 20:02:17
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback