Telepati or WHAT??



Skrev ju tidigare idag att jag pratat i telefon med en saknad vän, S, från Monaco. Och det här är lustigt. Vi har inte hörts på typ 100 år, känns det som, ja, fast det är sedan i augusti.. vilket är rätt länge!!
I alla fall... de senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på honom och imorse var jag bara TVUNGEN att ringa för att kolla att allt var bra!!!! När han hör att det är jag så säger han:

"-Shit så skumt! Jag pratade med en vän om dig för några dagar sedan, du bara dök upp i konversationen och sedan dess har jag undrat hur du mår och vart du är?? Har du flyttat till Sverige, eller??"

Så, med andra ord har vi börjat tänka på varandra ungefär samtidigt då - för några dagar sedan.. Märkligt!

Hahahahha - Jag flyttat till Sverige?? Nä, skulle inte tro det!! Även om det nästan börjar kännas som det - SNYFT! Hur som helst är början på vårt samtal aningen förvirrat då ha försöker dividera med sin chaufför och sin personal assistant om vart de är på väg...... De bestämmer och han hänger på... Hahahhha snacka om att inte ha kontroll på sitt liv.. ;-) Fast det vore rätt skönt med en P.A. som fixade allt hela tiden!!!!!


Thailand - och just precis HÄR har jag varit fast det var läääänge sedan!

S har hur som helst spenderat en hel del tid i Thailand på sista tiden och nu har han även köpt hus där. Tydligen har han funderat på att flytta dit permanent men, nä, han trivs nog ändå bäst med att permanent-bo i Monaco! Och det tycker ju jag är bra. Det vore tråkigt om han flyttade - fast då skulle det iofs finnas en anledning att sticka till Thailand. Fast jag har ju redan en anledning... min morbror och hans familj bor där.. :-)!! Men ändå!

Nä, skönt att prata med S och "catch up" en aning. Nu sticker han tillbaks till Thailand på måndag och kommer hem först i maj men då ska vi ses!!! Och det ska bli kul! Vi brukar vara ett gäng som sticker ut på hans yacht och dricker rosévin ur blåa flaskor (eller, alltså, flaskorna är av blått glas och vi dricker förstås  ur VINGLAS och inte ur flaskan.. hahhahahha :) och bara softar!!! DET SKA BLI NICE!! När U2 är nere och spelar brukar de också hänga på S båt på dagarna. Man kanske skulle gömma sig i vinkylaren nästa gång;-)!

Nä, snart är det do-do dax (dvs. svensk natta-dax)!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

det är konstigt när det blir så men det händer ofta sådana saker ellerhur...?! tror inte det bara är slumpen...

åh jag har aldrig varit i thailand..jag skulle vilja åka, var på väg dit i december, hade till och med biljett men kunde till sist inte åka...men nångång hoppas jag det blir

ååå...jag tänker varje dag och hela tiden på havs-liv, det är bäst i hela världen, underbart att ha vänner med båtar och nice att de även har nice-a vänner då som U2...!
XXX

Postat av: Linn

Jag har med varit där i thailand, fast inte alls länge sedan typ några månader sedan, och just där på james bond island är det så tråkigt, var jätte sjuk och blev tvungen att åka dit, men vad ska man göra där igentligen finns inget att se?! Men thailand är det finaste stället på hela jorden kanske skall flytta dit ett halv år med min familj (:

2007-02-06 @ 08:18:29
URL: http://www.fashionblogg.se/trehundrabilar
Postat av: C

Lazy Girl
Jag tror inte heller att det är slumpen...!

Åh, Thailand är jättefint! Fast nu är det ett tag sedan jag var där men då var det iaf NICE!! Hoppas du kommer dit någon gång!

Ja, havsliv! I LOVE! Och det är verligen ett privilegium att ha möjlighet att vara ute på havet i tid och otid!:-)

Linn
Hahahhha, ja just där på bilden finns det typ DET att titta på och inte mycket mer!! Håller med om att just det inte var så spännande. Mer spännande tycker jag att båtresan dit och tillbaks var! Så stannade vi och åt lunch på en "ö" byggd på bryggor i vattnet.. skumt! :-)/C

2007-02-06 @ 10:12:13
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

Shit, skulle också behöva en PA, åtminstone på jobbet. Så himla träligt att ringa samtal och leta papper, blir GALEN!
Yachtliv vore skönt. Har flera ggr tackat nej till att hänga med ett gäng som brukar hyra 2 stora yachter varje sommar och ha kul, mest för jag inte kände dem så väl, och då kan väl två veckor bli....lite jobbigt? alla jobbar med mode och en semester jag tillbringat med dem var nästan påfrestande, så mycket som det babblades om märken, kläder o kollektioner...fast då hade jag noll koll och saknade intresse. Nu e det annorlunda! det kanske e dags att pröva??

2007-02-06 @ 10:37:21
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

Har inte heller varit i thailand! (skäms?)

2007-02-06 @ 10:38:03
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback