Today's clothes.... Ja, det var länge sedan.. ;-)

Var några dagar sedan... Fast har mest målat och fixat hos farmor så det har inte varit så spännande på klädfronten.. Inte för att det är särskilt spännande idag heller, men ändå! ;-)

131398-276

V-ringad merinoulltröja från GAP
T-shirt under från Lindex (går nästan ner på rumpan och är av supermjuk bomull och stretch - FAB!)
Jeans från Levi's
Halsband från Dyrberg & Kern

Halsbandet är egentligen orsaken till att jag kikade förbi NK. Jag gillar inte den mörkbruna läderremmen som är själva "halsbandet", smycket som hänger är däremot SUPERFINT. Det var en pressie från ett ex. Det är en stor hjärtformad, persikofärgad sten bland annat. Gulligt! Men, som sagt, det jag inhandlat på NK idag är en ny guldfärgad kedja. Och  jag måste medge att den jag köpte är superfin. De hade en del diskretare men va sjutton, det var lika bra att "fläska på".. ;-) Hahahhahahahha! Visar bild snart!

A+! :-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

jag MÅSTE träna mig på att kolla närmare på lindex & kappahl. du har ju gjort jättefina klipp!
båda finns i täby. Än så länge klarar jag 5 m in för att vända. så brukade det vara med H&M. Vet ej varför, men fler än 5 av samma vara på en klädställning gör att jag får jättesvårt att fortsätta titta. kläduppmärksamhetsstörning??men jag tränar, haha.

Postat av: C

Nollåttan
Ja, jag har faktiskt gjort ett och annat klipp där - och lika förvånad blir jag varje gång!:-) Jag kan också få lite panik i såna affärer men faktum är att nästan allt jag köpt har jag sett genom skyltfönstret eller i reklam så jag har aldrig behövt "ta tid" för att leta efter saker! Sedan när man väl är "inne" så kanske man kikar lite men ändå!? Hahahhha, ja och nu när du har "nära" kan du ju "träna" varje dag! Annars finns ju Fältis - det är där jag gör alla mina "klipp"!;-)

2007-02-05 @ 23:07:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback