Tog lite ledigt!!

Det var så skönt ute i skärgården att jag stannade tills imorse!!!



P och hennes pojkvän stack tillbaks till stan igår - vilket planen var att jag också skulle göra.. Men, det var rätt skönt med ett break så jag stannade med S och hennes pojkvän tills idag! Så nu är jag riktigt utvilad!! Nästan lite "över-utvilad" ;-)! Och proppmätt. Massor av god mat, godis och chips.. :-)!!

Ja, som sagt. Det är MYCKET att göra nu - både målarmässigt och inför det faktum att jag faktiskt  ska hem!! Har shoppat så GRAVT mycket saker nu när jag varit hemma att jag måste planera packningen VÄL. Det värsta är att februari och mars kan vara rätt kyligt hemma, särskilt i mitt stenhus.. Brrr.... så lite varma saker måste hänga med ner - och de tar ju sådan väldans plats.. :-) Och så flyger jag ju ner så jag kan ju inte packa vad jag vill... lite synd på porslinet - det hade jag gärna tagit med mig NU!

Nä, några e-mails måste skickas, skisser till mötet idag måste göras och lite annat..
Bonne journée!!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback