Vaknat av MASSOR av PUSSAR!!

HAHA! Inte bara ihjälpussad. Han LA sig över ansiktet... ISH!

NÄ, INGEN bortamatch... ! Defintift INTE!

Däremot är jag HUNDVAKT! Till världens SÖTASTE snuttis..! En svart liten sötnos. Som porslinshunden på bilden.... Fast sötnosen jag vaktar är såklart 10.000 ggr sötare! Or, actually - make it 100.000!! :-)

Just nu ligger han på fönsterbrädan och värmer sig (element under!) samt studerar vad som händer på gatan!! SOOO CUTE!

Nu ska jag dessutom posta "hundvaktsoutfit" sedan måste jag, eller förresten vi, dra!
À+!/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

näää, vad gulligt! älskar att sitta hundvakt så länge man inte behöver handla och besöka ställen som hundar inte får besöka!

Postat av: C

Ja, sååå snuttigt.. Fast det botar ju inte direkt längtan efter att skaffa hund.... AJAJAJAJJA!!!;-) Jag vill ha NU!! :-)

2007-02-09 @ 12:12:38
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback