Val d'Isère or NOT??

Uncle B vill att jag kommer upp och hälsar på i Val d'Isère där han spenderar typ 6 veckor per år. Jag funderar på att sticka dit i början av mars och OM jag bestämmer mig för att göra det så måste jag packa pälsskor, pälsmössa och skidbyxor när jag sticker från SV. Och de finns i förrådet så det blir till att avsätta en halv dag för  att leta... Pust! 


Viennadollsdesign

Under de veckor som Uncle B är där så flyger vänner från lite överallt dit och partar. Tyvärr tror jag att Londongänget är där nu så dem missar jag vilket är lite synd :-(.. Nåväl, jag träffar dem i maj ändå! Vet inte om någon/ eller vem som kommer att vara där i början av mars men även om det inte är någon annan än uncle B så kommer det iaf bli superskoj! OM jag nu åker.. What shall I do??

Borde kanske egentligen spara pengar och stanna hemma och jobba....
Fast å andra sidan kommer det inte att bli någon skidåkning i år om jag inte åker dit.. Plus att det vore allmänt SKOJ att sticka dit!!
Och så behöver jag lite semester ;-).....! Och så var det 9 månader sedan jag såg Uncle B senast. Och förra året kunde jag inte alls.
Fast jag borde verkligen spara pengar och stanna hemma och jobba.....
GAH! Ångest - ångest! Borde boka flyg från Nice till Geneve snart om jag ska åka..

Nä, nu ska jag "ångesta" mig och blanda färg.. Vad ska jag göra?? Vara "duktig flicka" eller dra!?
:-)/C


Kommentarer
Postat av: Madicken

Åka tycker jag! =) Underbart med skidåkning och Alperna i mars...då é solen varm å humöret på topp! =)

2007-02-20 @ 16:55:58
Postat av: C

Ja, det skulle vara superskoj!! Håller på att fiska om jag kan få med mig min vän C också. Men även om jag åker så kommer jag nog ha lite ångest för att jag borde spara pengar och jobba!!! :-)

Postat av: nollåttan

åååååååååååååååk så klart!!!!!! skidsemester behöver man ibland!

2007-02-21 @ 07:49:44
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Anonym

Nollåttan
Ja, jag borde nog - for the fun of it!! Men, jag våndas fortfarande....:-S

2007-02-21 @ 18:02:39
Postat av: Alexzandra

Ingen duktigflicka. Åk! Jag sitter själv och har ångest för att de inte blir nått snowboard åka lr fjällmys i år. Min kära sambo hatar allt som har med snö att göra så jag skulle boka ticket. NU!

2007-02-22 @ 03:11:24
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: C

Alexzandra
Det blir nog ingen resa ändå.. :-( Fast det hade varit riktigt nice men det är så mycket annat och så har vi kommit fram till att det skulle bli endast 3 dagar.... Oh well, det finns andra tillfällen... förhoppningsvis.. :-)

2007-02-23 @ 23:27:55
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback