Alltså.... idag blir det SPEED working!! Deadline imorgon!

Vaknade i rimlig tid (typ kvart över 8) och var PIGG! For a change! Jag har känt mig så fruktansvärt trött på sista tiden....

Datorn är fortfarande helt skum... Lillebror får titta på den nästa gång han kommer förbi!

So, speed working gäller idag  - och den närmsta veckan också för den delen. Ju fortare jag är klar ju snabbare kommer jag hem!! Jag tror nästan att jag skiter i bilen denna gång också och flyger ner. Har just nu ingen ro att köra i minst 3 dagar. Även om jag skulle ha superkul sällskap av N och kanske S. Nä, just nu vill jag bara ner SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!!! Måste boka biljett de närmsta dagarna . Hinner nog ändra mig  25837 gånger innan dess vad gäller bilen, men ändå. Jag måste sätta ett datum då jag faktiskt åker. Det är frustrerande att bara "hang around" utan att ha spikat resa så man kan börja planera!!!

Nä, WORKING it is!!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback