Äntligen hemma!!!

Vilken pärs!

Middagen var RIKTIGT trevlig. Sedan skulle vi på Sture. Och det var ju trevligt... om det inte vore för det faktum att vi diskuterat fotografer halva kvällen och vad finner vi på Sture... en Hänt-fotograf. Say no more... Särskilt efter vår diskussion... Hahhahahhaha!

Efter Sture blev det Köket - surprise. Inte super - jag tycker INTE att deras VIP riktigt rockar... Halvfärdigt bygge och halvmycket folk..... NJA...

Mitt (eller, ja, ok då, på slutet..) i allt var alla helt plötsligt borta...
Och min väska och jacka också....
Första paniken var hemnycklarna - mamma är sjukt sträng och tycker att jag är slampig om jag kommer hem efter kl 2. Nästa panik är väskan... FENDI för 10 tusen... SHIT... Min älsklingsväska dessutom.. Jackan.. också j*kligt dyr... FAN.... och svenska telefonen med ALLA viktiga nummer.... skit..skit...skit..!

Men, hängde med en av kompisarna till hans hotell och ringde MASSOR av samtal (oj, va poppis jag är nu som ringt ALLA nummer jag kan utantill kl 5 på morgonen) och lyckades lokalisera både jacka och väska och kom till slut hem...

GISSA VEM SOM SATT VAKEN OCH VÄNTADE...... MAMMY........Slår ALDRIG FEL...

Oj,oj,oj.oj nu vill jag HEM till FR! NU! Även om kl är 7 på morgonen.. Finns några lediga stolar på nästa flyg??

Fast först SOVA så ska jag berätta storyn om AMEX kortet imorgon... HELT GALET!!
NATTI! Too much Champagne  -  too little sleep....
/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

åh vilken tur att du hittade jackan och väskan...! men vilken tur!
XXX

Postat av: nollåttan

haha, låter onekligen som en helkväll det där. shit, förstår om du fick totalpanik när man inte hittar sina grejer, det skulle jag har fått. inget konstigt att ringa runt då! mammor, aah, det där förstår jag för jag är enda barnet. fast jag får vara ute länge - bara de vet när jag kommer!

2007-01-20 @ 11:09:27
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Re
Lazy girl
ELLER HUR? Måste erkänna att det blev lite panik... Fast jag misstänkte ju KRAFTIGT att någon av tjejerna tagit med sig sakerna!:-) Tack och lov var det ju så!!:-)/C

Nollåttan
Ja, suck. Att bo hos mamma är ingen lek! SUCK! Fast hon har faktiskt varit rätt ok även om kl. var 7 när jag kom hem.. Nu måste jag ringa runt igen och be om ursäkt. För visst, jag var ju tvungen men ändå.. jag skäms! Varför händer alltid sån't när man hm.. svingat ett champagneglas eller två?!;-)/C

2007-01-20 @ 15:00:02
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: catya

hahahaha......vi va oxå på köket igår
hehehe...vi kanske sågs utan att veta om det; )

puzz babe

2007-01-20 @ 16:54:34
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: C

Catya
AHA.. Kanske vi gjorde..;-)
PUZZ på dig :)/C

2007-01-21 @ 11:30:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback