BACK FROM STE MAXIME!

Åh, vilket fantastiskt nyår. Väldigt "vuxet" dock och helt utan skandaler. Tror vi gick och la oss vid 2!!! Gick iofs inte att göra så mycket annat - vi åt en 8 (!!) rätters middag med vitt vin, rött vin och massor av CHAMPAGNE!! Killarna slår alltid på stort och nyår var inget undantag....

Skulle ha åkt hem igår redan men det var så skönt att slappa hos dem så det blev en natt extra! Kollade på DVD filmer igår och åt svenska köttbullar i gräddsås - MIAM-MIAM!! :-)

Vädret är strålande (har hört att Stockholm också är det :-) fast det blåser kraftig MISTRAL vind!!

Nä, dax att hoppa in i duschen och sedan tänkte jag ringa till G. Hoppas att han inte är i London för det vore skoj att göra en utflykt. Idag har jag "ledigt" men eftersom jag sticker till London redan på fredag har jag 1000000 saker att göra... fast de får vänta till imorgon.

Nyårsoutfit kommer!

:-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback