BACK IN STOCKHOLM.....



Jaha, så möttes man av snö när man landade.....! Fast, all good!! Rätt trevligt att se lite snö faktiskt.

Och.. jag har kommit på att det finns en STOR fördel att ha åkt ifrån England.... MATEN!!

Under en vecka har jag i princip livnärt mig på bacon sandwiches, pizza, curry, mackor (med diverse fyllning), wraps, Starbucks vanilla latte, alkohol (typ OVER DOING under förra helgen..)... Med andra ord inte särskilt nyttigt och inte ens i närheten av vad jag brukar äta.. Min kropp är nu i uppror!!! Tack och lov blev det ju i alla fall lite sushi och crispy duck men det hade nog varit bättre om jag enbart hållit mig till det!! Jo, en sak till. Minst EN PÅSE salt och vinäger CHIPS har slunkit ner varje dag... FYYYYYYYYY!

Höll på att missa flighten... Var där i god tid (oj, oj, betyder det att jag börjar bli vuxen.. det är nog 3:e gången i rad nu som jag inte springer in och flåsar 5 minuter efter att incheckning stängt...) och satte mig på - SURPRISE..... Ta-da - STARBUCKS ;-)!!!!! Drack latte och åt en wrap OCH en lite påse chips med vinägersmak.. 



Sedan blev det en tur till tax-freen. Har ju allt jag vill ha så det fick bli ett Victorias Secret lipgloss... Sedan gick jag till skivaffären och hittade en DANCE skiva med bland annat Nelly Furtados Promiscuous (och hur GRYM är inte den?), så den fick det bli..



Sedan strosade jag runt lite... Och så tänkte jag att.. jag avancerar väl mot gaten... Nu har jag typ gjort allt annat.

Men så stannade jag på "lady's"... DÅ SÅG JAG VAD KLOCKAN VAR.... SJU MINUTER KVAR TILL FLIGHTEN... BRÅTTOOOOOOOOM!!!! Slängde laptopväskan över axeln igen och SPRANG...

Var faktiskt inte sist! PHIEWW!! Och jag hann ju! Hmm.. aningen i behov av "lady's" dock men ändå.. ;-).

Nä, har kastat mig över datorn när jag klev innanför dörren så nu måste jag gå och "tulla" kylskåpet!

Bonne Soirée!
/C

Kommentarer
Postat av: Sabor

Aha har du move back to Stockholm ? :) Kan tänka mig Cannes är mer mysigt under vinterhalvåret iallafall ;) HA en fin kväll ;)

Postat av: C

Nix, ÄR i Stockholm men inte att jag överger Cannes!! NEVER! Är bara här och hälsar på (och jobbar) och gjorde ett stopp i London på vägen! Cannes är mest mysigt ALLTID - om jag får välja..!:-)/C

2007-01-11 @ 21:24:24
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback