Champagnen flodar....... ;-)

Kollade just vilken tid jag skrev sista inlagget... vid 4 i morse uppenbarligen....

Igar blev en helt galen kvall... Jag motte upp Mr. N med hans chef och en kollega till honom pa Coq d'Argent for drinks. Det blev STARKA Champagnedrinkar med konjak och apelsinskal.. Not my favourite kan man latt saga... Fast 3 st slank ner anda.. hihihi och vid det laget var det RATT snurrigt. Fasen, jag dricker ju sa sallan eftersom jag oftast kor bil...

Sedan gick chefen hem sa kvar var vi 2 och kollegan - en supertrevlig tjej. Vi tog oss, EFTER de 3 champagnedrinkarna, igenom YTTERLIGARE 3 flaskor champagne OCH 4 paket cigg....... YAKKKK!
Inte konstigt att hela jag kanner mig som ett askfat idag... Plus att vi skippade middag..

Sedan gick kollegan och da slog vi oss ihop med bordsgrannarna pa baren vi var. Det var 3 tyskar som jobbar i London. Sa drack vi ytterligare en drink. Och vid det har laget fattar jag inte att jag fortfarande kunde sta pa benen.. aven om det var knappt ;-) hihihihihi! Och uppenbarligen kom vi tillbaks till Mr. N's lagenhet vid halv 4.....

Ja, sedan dackade jag... Och sov som en stock tills typ 10.. Vi ar bjudna pa lunch hos mina Hong Kongvanner men hrmf.. vi ar ANINGEN SENA..... Min "no ex-sex" regel gallde tydligen inte imorse. BAD GIRL! Plus att vi haller pa att laga bacon sandwiches... Fardkost!! FY pa oss... 

Na, nu ska det atas och sedan ar det SKYNDA som galler!

Happy days!
:-) C

Kommentarer
Postat av: Karin

champagne kan ju aldrig bli fel eller för mycket:)

Postat av: Frida & Fabulous

ojojoj! konjak och apelsinskal lät ju ursökt!

2007-01-06 @ 18:58:52
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Haha gud vilken galen natt det låter som! :) Engelsmän är faen galna i dricka! Men hur GOTT är det inte med en riktigt härlig fylle-sandwich mitt i natten?!?

2007-01-06 @ 21:05:59
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Anonym

Re:
Karin
Hihi, na faktiskt inte.... ;-)/C

Frida & Fabulous
Na, faktiskt inte sarskilt gott...Ja, ja, det var ju trevligt anda!!;-)C

UmmaGumma
Mmmm, engelsman ar galna. Det ar bara att konstatera ;-)!! Bacon sandwich ar inte sa dumt.. Sarkilt inte mitt i natten ;-)KRAM C

2007-01-07 @ 04:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback