CHEAP MONDAY EIFEL - i MIN garderob!!! Yeee-haaaa!

YEPP!

Nu är de äntligen inhandlade!!!! MINA Cheap Monday EIFEL!! (störande att de stavas så.. men, men) Tack vare
nollåttan som tipsat om rean på Weekday!!! THANX säger jag! Har velat ha dem sedan jag såg dem men så har det alltid blivit så bråttom och så har jag ju inte varit i Sverige så mycket heller... MEN NU ÄR DE MINA!!!

Hahahha, midjan är SJUKT hög... Hahahhahhhahaha! Fast de sitter PRECIS som jag tänkt och blir perfekt med skärp!!! Postar bild SNART!

So happy!!!:-)
A+/C

Kommentarer
Postat av: Kelly

Blir kul att se bild! :-) Mmmm..jag behåller nog kjolen o det...så man e lite trendig oxå...hehe

Postat av: C

Kelly
Ja, din kjol var verkligen fin! Bilder postade!!!:-)/C

2007-01-23 @ 14:19:11
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback