CONFESSION

På uppmaning av Catya....... 10 unknown things.

~ Jag ligger ALLTID och nosar på dead-line... Varenda gång är jag uppe dygnet runt innan leverans - vare sig det är beställningar eller utställningar..............

~ Erkänner ALDRIG att jag har tidsbrist (eller, ja, att jag planerat som en idiot..). Ringer någon och frågar hur det går säger jag glatt att det går bra även om jag inte ens påbörjat projektet... Eller så säger jag att jag sitter i bilen och är på väg (om jag ska träffa någon) fast jag egentligen precis stigit ur duschen...

~ Är ALDRIG sjuk. Jag hatar hypokondriker och ligger i princip själv för döden innan jag uppsöker läkare. Tyvärr resulterade det i en akutoperation i Frankrike i höstas... Men ändå - jag är ALDRIG sjuk och jag klagar INTE!!!

~ Ekonomisk katastrof... Gammal nog att klara mig själv utan föräldrarna men övertrasserar i princip VARJE månad och tack vare föräldrarna fixar det sig - varje månad... INGE BRA! Och för den delen har de sagt att det är NOG nu. Så under 2007 MÅSTE jag fixa det själv - utan undantag...

~ Tycker att det är ASTRÅKIGT att laga mat till mig själv så skippar helst det. Blir det inte utgång eller middag med vännerna så blir det oftast inte så mycket middag.... Tur ändå att de flesta av mina vänner äter ute och att vi äter tillsammans!! Det är inte så att jag inte tycker om att laga mat det är bara trist när det bara är till en själv...

~ Gör lite för mycket saker på impuls. Typ reser utan att tänka mig för - har jag tid? -har jag råd? Hittar jag en biljett på nätet och det verkar skoj - off I go!.. Eller köper saker som jag redan har bara för att jag inte tänkt efter... Eller bara onödiga saker i allmänhet...

~ AVSKYR snålhet. Finns inget mer att säga i ämnet - snåla människor går BORT! Och det handlar inte enbart om snålhet med pengar utan även med omtanke. Värst är det med människor som är snåla mot sig själva. STACKARE!

~ Har 2 utbildningar. Har arbetat inom affärsutveckling och marknadsföring och har alltid det att falla tillbaks på (fast det kommer ALDRIG hända - jag är och förblir konstnär - THAT'S IT! ;-)

~ Gillar att tvätta kläder. Nytvättat och perfektionistiskt vikt. Gärna i färgordning också...

~ Kör gärna bil. För nöjes skull. Fort kan man ju inte köra någonstans (ja, här i Frankrike är det ju 130 gräns men det är ju inte riktigt FORT ändå...).. Men, jag kör gärna bara för att köra. Kan lätt köra omvägar på en timme på väg hem bara för att det är avkopplande och kul att se något nytt! Och, det är klart - på motorvägen i Tyskland kör jag gärna fort...

Jiii-haa HELA 10 saker listade!! Det trodde jag aldrig!

That's that!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: catya

hehe.......kul läsning : )
bra att du gjorde den sötis
puzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback