COOL Londonentré!

131398-230

Var bara tvungen att ta bild. Detta möts man av när man kliver ur hissen hos Mr. N. Ser lite ut som ett designhotell... COOLT!

Fast det verkar som om han hittat en annan lägenhet och vill flytta till ett annat område. Inte direkt dit jag skulle välja att bo men bara han trivs så är väl allt bra :-)!

Han tyckte att jag var dryg när jag undrade varför han letade där, när man kan leta i Knightsbridge ;-)!!! Hahahah ;-)

Jag bodde i Knightsbridge i ett halvår för läääänge sedan och trivdes som fisken!!! Det är fortfarande där jag känner mig mest hemma när jag är i London!

Nä, natta står på tur. Såååå trött!
Bonne nuit!:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

ååh..coolt också...! schysst entré och jag älskar ordet flat...så brittiskt och jag älskar brittiskt...!

jag älskar också London precis som du fast jag har aldrig bott där men jag åker så ofta jag kan, ett par gånger om året och stannar alltid i Knightsbridge eller Belgravia också...nice nice...!

XXX

Postat av: C

Re:
Lazy Girl
Hihi, gillar också "brittiskt"!

Belgravia är också nice!! :-)
/C

2007-01-16 @ 20:29:25
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback