Dålig planering...

Ok. Klockan är halv 12... Någon som vet en öppen konstaffär....



Morr... Dålig planering. Och värst av allt är att det jag behöver - svampar med skaft - är svåra att få tag på i SV.... Morr..

I FR har jag värsta lagret!! Men det hjälper ju inte mig nu. Typiskt. Jag förbrukar ca 5-10 stycken (de är som penslar fast istället för borst så har de en tät svamp) per tavla. Och sist jag var i SV hittade jag en grövre modell som jag köpte ett gäng av men de funkar INTE alls. Det blir som stora penseldrag och - that's my point - jag vill inte ha penseldrag på mina tavlor.....! Och av de "finare" svamparna har jag nu INGEN kvar.... Får göra lite smått penselarbete i väntan på imorgon då jag kan åka iväg och handla det jag behöver. TYPISKT..

Fast så måste man ju vara lite positiv också! Då kan jag göra färdigt målandet av liquid masking film där det behövs och så kan jag tejpa.. TJO-HO!

;-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

hm, ingen makeupsvamp- och borste som kan vara standin antar jag?

Postat av: C

Nollåttan
Om det ändå vore SÅ väl.. En gång gjorde jag ett tappert försök med en badsvamp men det slutade med att det var färg både här och där och resultatet var såklart inte så "slätt" som jag vill att det ska vara... Nedrans GISSEL dessa svåråtkomliga saker! Ja, ja, lite till som jag kan fixa utan svamp sedan får det helt enkelt bli "tidig" nattdax!!:-)/C

2007-02-01 @ 00:17:33
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
TACK för tipset ändå!!!!;-)/C

2007-02-01 @ 00:18:27
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback