Dax att dra....

SNYFT! Jag hinner bara bo in mig hemma så är det dax att sticka igen. SUCK! Har packat väskan eftersom jag ska sova hos C på Cap d'Antibes ikväll..

Så, lilla huset ska bommas igen ÄN en gång. När jag kommer ner till Cannes igen i februari (hoppas jag) så tänker jag inte röra mig ur FLÄCKEN!! That's for sure!

Pratat med några av vännerna i London. Alla håller på att planera PARTY under veckan jag kommer att vara där! De verkar inte fatta att jag måste göra lite nytta också. Till och med mamma ringde och skrek i telefon om vad jag ska till London och göra. Som om jag bara glassar omkring och fiser. NÄ, lite mer ambition än det har jag! Fast hon är nog mest arg för mitt spending-konto.. som det definitivt är SLUT med nu!

Måste sticka.

Bonne soirée! :-)/C

Kommentarer
Postat av: Thowe

Det låter ju helt udnerbart att sticka iväg nu! Hopaps du får det kul! :)

Postat av: catya

naaaw........stackarn det där kan va stressigt

kommer ihåg när jag "bodde" på flyget man kommer inte ens ihåg vart man e när man vaknar på morronen : (

men hoppas du får det härligt nu

puzzz sötnos

2007-01-04 @ 19:28:01
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Felicia

Åh, underbart att bo vid Rivieran eller? Finns det några nackdelar? Var i Nice och Montpellier i somras och jag älskade det! Kram :)

2007-01-04 @ 21:57:26
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Felicia

åh.. franska rivieran.. älskar det! får nog åka tillbaka dit i sommar :)

2007-01-05 @ 02:42:23
URL: http://ninafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Re:
Thowe
Ja, London ska bli kul men jag hade faktiskt hellre stannat hemma ett litet tag till... :-)/C

Catya
Ja, jobbigt nar man egentligen bara vill ha lite lugn och ro.. Eller, ja ;-) stanna pa Rivieran i alla fall;-).. Fast London blir säkert skoj! Jag rapporterar............ Puzz :-)/C

Felicia charmingsaturday
Aha, jag var ocksa i Montpellier i somras!! Och i Nice, fast det ar ju inte sa konstigt eftersom jag bor sa nara!;-)JA, det är fantastiskt att bo dar! Enda nackdelarna skulle val i sa fall vara att saker och ting ibland gar laaaaangsamt. Och att ALLT ar stängt pa söndagar. Fast man vanjer sig! Jag TRIVS verkligen med mentaliteten, kulturen.. och saklart klimatet!!! Kramz :-)/C

Felicia ninafelicia
Ja, det tycker jag ABSOLUT att du ska! Finns det nagot bättre?? ;-)/C

2007-01-05 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback