Djurgårdsprommis - Ahhh!

Tassat runt Djurgården i LAGER av kläder. Dunjackan ligger nerpackad i en flyttkartong någonstans i mitt förråd. Hade inte trott att jag skulle vara i SV i kylan... 

131398-255

Prommisen får hur som helst vara motion för dagen! Man har ju inte HUR mycket tid som helst för sån't;-)!

Hunnit med att äta nybakade bullar hos en kompis som väntar barn - med "leveransdag" IDAG!!! HJÄLP!

Har inte hunnit äta lunch än men S ringde och tyckte att jag skulle skynda ner till Mocco och fika med henne och hennes lunchsällskap. Får se om jag hinner... Nu är det iaf dax för en välförtjänt dusch.

À bientôt!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: MICAELA

KÖTTIG KANIN SÄLJES
glo in min blogg, gott folk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback