Express weekend spa...... precis vad jag behöver...

Nä - inget går upp mot behandling på CARITA men har man inte tid så.....

131398-246

Apivita Aromatheraphy.... NICE! Idag blir det scrub och mask, det får räcka för att pigga upp en GRÅ ,eller egentligen VIT, mig!
Ska ju ut med några SMASHING GIRLS så jag vill ju inte vara sämre.. Eller, ja, jag får väl göra så gott det går!! Om inte annat får Chanel Soleil Identité fixa till färgen i alla fall..;-) hihihiihi!

Känner mig som en spärrballong dessutom efter lunchen...Det blev lite too much!

Ehhh, nu när jag tänker på det.. Jag måste nog peppa mig själv lite.. Fast jag ser faktiskt fram emot utgång ikväll! Ibland blir jag så ångestig och bara tycker blä.. Konstigt egentligen eftersom jag är extremt social och går ut massor men ibland så känner jag mig bara STRESSAD innan.. Helt sjuk!? Stressad för vad?? Idag är jag INTE stressad - känner mig bara.. hm.... typ ful. Fast det går över!:-)

Nä, ångesta mig lite över målandet är vad jag ska göra nu! SEE YA!

À bientôt!/C


Kommentarer
Postat av: karin

stress är jobbigt.. ta det lugnt:)

Postat av: C

Re
Karin
Ja, nu har jag lyckats fika med L alldeles för länge så nu blir det nog stressigt... inte bra.. Ha en trevlig kväll!:-)/C

2007-01-19 @ 18:39:52
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback