Fy på mig! Det blev några påsar som följde med hem...

Hahahhahahahha.

Jag har misslyckats SÅ kapitalt!!

Jo, jag stack ner på stan i förmiddags för att klara mig undan alla löneshoppare... Plus att jag bara snabbt skulle hitta något skoj att ha på mig till Eifel jeansen ikväll.. MEN VAD HÄNDER!?

Det var rätt lugnt på stan så det var rätt trevligt att strosa på NK. Hittade klänningar... Morr. Som dessutom var tvugna att följa med hem... Fast jag är SUPERNÖJD! En från Diane von Furstenberg och en från Karen Millen. Very nice! Så stack jag till LV och plockade upp en insats till almanackan och nu är mitt ha-begär större än någonsin efter något ur monogramkollektionen med "väskbäraren"... Har ju den lilla runda UTAN väskbärare så det kanske skulle vara fint att ha båda?!

Monogram Groom Porte Monnaie Rond

Hittade dessutom 2 supersöta halsband. So... they had to come along too!!!;-)

Åt dessutom låååång lunch med S på Ulla Winbladh. Fiskgryta - MIAM-MIAM!! Så är det så mysigt där också.

Så jag har kommit hem NU! Katastrof! Fast föga förvånande... Det blir ju så ibland... INGEN HEJD!;-)
Lägger upp foto på sakerna se'n!

Nu måste jag nog dricka lite juice!
C som i Ciao

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å, den där LV myntporpmonän har jag precis börjat fundera på! Fick nyligen hem min nya MJ plånbok och dum som jag var när jag köpte den så kollade jag inte om det fanns något myntfack.... tror att det kanske oxå blir ett litet besök förbi LV för mig i dagarna!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: nollåttan

väskbäraren är söt..gillar den skarpt.du lyckades säkert bra m shoppingen!jag vill också..orkade inte promenera genom "stan"(läs butiker) som vanligt.ha det så bra på galan!

2007-01-25 @ 17:59:33
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Mod

Behöver din hjälp med en sak, kolla vår blogg!!

2007-01-25 @ 18:36:57
URL: http://mod.blogg.se
Postat av: Sabor

Söt Lv börs ;) Ja jag är ej shopping sugen alls egentligen men kom hem med en mulberry väska idag som var totalt onödigt köp men vad gör man när det är halva priset ;) eller :( kanske jag ska säga för jag skulle inte handla ny väska...Kramiz

2007-01-25 @ 19:47:21
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Mark

Den där på bilden var fin.

2007-01-26 @ 11:54:34
URL: http://nucci.blogg.se/
Postat av: C

Sophie
Jättefin MJ som du köpt!
Jag gillar de LV sakerna för de är lite busiga. Så tycker jag att väskbäraren påminner lite om Tintin också;-)

Nollåttan
Ja visst är de söta, LV sakerna!!:-)

Mod
Ska kolla!:-)

Sabor
Halva priset på Mulberry är riktigt bra. Jag brukar "bunkra upp" på skärp när de har sin rea. De har sååå fina skärp!

Mark
Ja, den är fin-fin! Jag är sååå sugen på att slå till... Och vet egentligen inte vad jag väntar på.. Förutom att jag ska vara ekonomisk under 2007 - det är mitt mission!!!;-)

2007-01-26 @ 17:21:31
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback