Fyndigt mail men alla är i måndagsmöte..

Träffade ju inte R igår innan han stack tillbaks till London. Så, nu har jag författat ihop ett fyndigt mail som spinner vidare på en SMS konversation vi haft. Men, så vill man ju kolla med typ L eller S eller ja, nå'n med humor, om det verkligen är lämpligt att maila över det till R. 
Men ALLA är i måndagsmöte... ALLA! Morr. Nu när jag behöver dem!?

Är förresten fortfarande mätt efter hamburgarna hos killarna igår. Lagas det hamburgare hemma hos dem så är det OBLIGATORISKT att äta 2 st. Annars får man inte gå från bordet.
De har bestämt att de sticker ner till Frankrike i slutet av februari vilket är sååå nice! De har också hus där nere fast vid Ste Maxime. Så, vi brukar leka när de är där!!

Nä, jag tror nog att jag helt själv beslutar mig för att skicka iväg mailet:-) Går det åt pipsvängen så går det!
Hahahhaahahhahaha
;-)/C

Update:
Så var det skickat, då!  Utan någon annans hjälp!! HJÄLP!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback