Hahhaha, party-outfit - Björn Borg t-shirt...????

Hahahahah, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Hahahahhahahahha

Letade efter viktiga papper. Mamma har sorterat en hög med mina saker där hon även sorterat in gamla saker hon hittat bland sina grejer... Och där hittar jag DETTA!! Hahahhahahahhahaha

131398-233

Det är typ 8 år sedan men jag ser inte en dag äldre ut än typ 10... Hahahhahaha;-) Jag har page och min "party-outfit" är en ljusgul Björn Borg t-shirt med röda sömmar - SNYGGT!;-) Hur tänkte jag då?? Hahhhahaha så har jag ett halsband som sitter åt runt halsen och där det hänger ner en typ 20 cm lång läderrem på mitten.. Ehh. STYLE... Ehh... Haahahahhahahaaha

Ja, det var ett gott skratt - och NU - dags att ta tag i dagens allvarliga göromål..

USCH! Jag har så mycket att göra att jag knappt vet vart jag ska börja. Och så har man dessutom mamma i telefon som TJATAR och TJATAR om en massa saker.. - Kan du hjälpa mig med.... -Är du snäll och fixar..... -Ringer du till........... Eh HALLÅ?? JAG HAR INTE TIIIIID! Och något tycker man ju att hon borde fixa själv. Men hon är inte direkt Blixt Gordon...

Bonne journée!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback