He-he... R har svarat och mailet gick hem!! ;-)

Hahhaha!

Jag säger så här: R är en aningen knepig person. Antingen GILLAR man honom eller INTE!

Jag tycker att han är STILIG! Så, mao, jag GILLAR. Fast lite knepig är han ändå.. Nåja..
Har hört en liknelse som jag tänkte dela med mig av... Somliga tycker (ja, faktiskt jag själv också - lite iaf) att R ser ut som:

TA-DA Prince Charles... Hahahahhaha;-)



Liten likhet finns det faktiskt... Hahahhaha fast R är typ hälften så gammal (eller ung, hur man nu vill se det;-)!

Hoppas han tar lite ledigt och hälsar på i Fr.!! That would be nice! Förresten, det är ALLTID nice när vänner kommer ner och hälsar på!

Nä, strax kommer den där tjatisen hem... och vi ska äta lunch!  Och nu har hantverkarna varit här så nu kan jag få lite gjort  också!!!:-)
Bonne journée! :-)/C


Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

tror nog att du gillar den dar Mr R ganska mycket...!!!

tack for att du tipsade om Spoon, min van brukar ga dit ganska ofta och hon blev forvanad att jag kande till det, men det var ju tack vare lilla dig...! vi at dar och det var yummi yummi fast inte sa mycket folk som det brukar tydligen, inte for att det spelar sa stor roll men anda.
ok, undrar vad R svarar pa mailet nu da...ar han svensk?
X

Postat av: C

Kul att SPOON-tipset kom till användning!! Visst är det smarr! Synd att det inte var så mycket folk. Baren brukar vara proppfull!!!

Vad gäller R så är jag nog mest nyfiken...;-)hihi
R är norrman och bor i London. Jag har visst någon skum dragning dit! Mitt ex. Mr N som jag hälsade på för någon vecka sedan bor ju också där.. Precis som exet jag sprang på utanför Harrod's då jag var där.. Hahahhaha, jag borde nog hålla mig ifrån London... Fullt av ex... Hahhahahah;-)

Hur som helst svarade han i princip att: "London är kallt och man kanske skulle komma ner till Rivieran och värma sig hos dig!"..;-) Så, det var ju ett nice svar!! Typ, det jag ville höra;-)!!
:-)/C

2007-01-22 @ 13:37:00
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Lycka till med mr R! Låter ju spännande;-)

2007-01-22 @ 15:45:16
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: C

Hihi! Thanx! Ja, en liten "fling" kan ju vara trevligt!;-)/C

2007-01-22 @ 16:07:54
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

ja det ar battre att han kommer till dig tycker jag

2007-01-22 @ 19:37:42
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Ja, eller hur! LITE ska han väl få anstränga sig om han vill träffa mig;-)!!!/C

2007-01-22 @ 23:15:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback