HELT J*KLA OSANNOLIKT.....

Utstallningen pa National Portrait Gallery var riktigt bra! Och nar det val var avklarat var kl. 6. Har ocksa hittat supersota princess-skor.... Men de fanns inte i min storlek. 37:orna var verkligen FOR sma och 39 sag ut som pramar... SNYFT! Sa imorgon maste jag ut pa jakt.. Fast bara lite.. jag maste ju gora LITE nytta...

Efter galleriet stack jag mot Mandarin. Mr N och jag hade bestamt traff i cocktailbaren vid 8 sa jag tankte att jag kunde gora Harvey Nichols och Harrod's innan, jag var ju tvungen att forsoka hitta en converter.

SEDAN HANDER DET SOM BARA AR SAAAA J*KLA OSANNOLIKT..



Jag springer pa ett ex. En amerikan som bor i London. Det "tog slut" eller na't for typ 2 ar sedan. Jag packade vaskan (efter ett besok hos honom i London) och sa i pricip

Feta EGON som du kan dra at h*elvete. Ring inte mig och jag vill ALDRIG nagonsin se dig igen!!!



Sa smallde jag igen dorren och stack till Heathrow! Han ringde och ringde men inte ett enda samtal svarade jag pa. OCH NU STAR HAN ALLTSA FRAMFOR MIG UTANFOR HARROD's!! HUR STORA AR ODDSEN PA DET?????

Han var tillsammans med en svensk tv-person for lange sedan och forsokte forklara for mig att hon minsann var en bimbo. Men med tanke pa hur han ar sa var det inte svart att lista ut att hon, precis som jag, dumpat honom och han var bitter. Undra vad han kallat mig?? Hahahhahahahhahahahahah.....

Sa, nu star han alltsa dar och ser ut som en fagelholk. vilket iofs jag ocksa gor - att springa pa honom var typ det sista jag hade raknat med...... -Come grab a burger with me. I still haven't had lunch. Sager han och klockan ar halv sju. Foga forvanande eftersom han jobbar SJUKT mycket.. Sa, jag hade ju 1 och en halv timme kvar till jag skulle traffa Mr. N so buger it was!

Han har tankt sa mycket pa mig och varit sa ledsen eftersom jag inte svarat pa hans samtal. Han ville ju bara be om ursakt och saga att han hade fel... SHIT killen kan tydligen inse att HAN kan ha fel ibland. Vad ar det jag hor????? Hur som helst ser han lite trott ut men i ovrigt snygg som vanligt.

Ja, nar hamburgaren var uppaten var jag tvungen att leta efter en converter och han var tvungen att fortsatta jobba. Sa, vi ska horas idag och han ska se vad for kontakter han kan dra i for mina tavlor. NICE - eller hur! For den delen har han sjalv just kopt en FET lagenhet sa han skulle nog sjalv behova inforskaffa lite av min konst.. ;-) Hahahha.

Na, helt sjukt och egentligen mer makligt an vad som syns har. Skulle jag beratta allt skulle det bli typ 2 pocket bocker... Hahahahhahahahahah ;-)

Och, idag SKA jag gora lite nytta och aven se om jag kan hitta "princess-skorna"... Snalla, lat dem finnas kvar NAGONSTANS... Ja, fast nu ar ju inte skorna nagon prio men anda... bara leta LITE!? ;-)

Bonne journee!
:-) C

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Det är helt sjukt hur man lyckas stöta ihop med någon man känner på de mest sjuka platser i världen. Det spelar ingen roll hur stor stad (eller i vilket land) det är.
Hehe, du kan ju lura av han lite pengar åtminstonde?! ;P

Postat av: C

Ja, helt skadat ar det. Jag har ju massor av vanner har och sa springer jag pa HONOM... Oh, well. Kan han hjalpa mig att fixa utstallning i London sa klagar inte jag ;-).. Sa ska jag bara salja in nagon tavla till honom ocksa!! Hihihihi/C

2007-01-09 @ 19:41:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Johanna

Ojojoj! Verkligen oväntat!!! men varit ut för liknande grejer och världen är mindre än man tror! lycka till i STockholm!

2007-01-10 @ 15:24:35
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: Anonym

Re:
Johanna
Ja, galet! Men, jag haller med dig! Man vet aldrig vem man kan mota pa de mest ovantade platser!! PUST, behover verkligen ditt "lycka till" for Stockholm... Ska inte bli skoj..:-( Ha de!:-)/C

2007-01-10 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback