Helt SLUT!! Hektisk dag med praliner till lunch.. ;-)

Stack över till K. Vi drack thé och åt praliner tills vi storknade.... Pink Champagne Truffles - YAMMI! Och kakor, smörkakor från Fortnum & Maison... Deras kakburkar  är SO FANTASTIC!! Innehållet också såklart ;-)!

131398-229

Sedan (eftersom klockan var över 2 och luchen hade bestått av praliner och kakor) så sprang jag förbi McDo på Nybrogatan och tog en hamburgare "to-go" för att springa ner till Svenskt Tenn och möta L där. L handlade massa saker och sedan fikades det på Crème.

Efter det åkte hon hem och jag gick omvägen hem via Sturegallerian. Sprang först på V och vi pratade LÄÄÄÄNGE. Sedan sprang jag på S. Kanske ska ses imorgon kväll. Vore sååå trevligt. S är världens gulligaste!!

Sedan handlade jag mat på ICA Karlaplan och hem och laga. Köttfärssås och sallad. MUMS! Annat än engelska sandwiches och chips....

Jag är helt slut och kommer inte att röra mig ur FLÄCKEN ikväll. Jo, till kylskåpet för att hämta glass... Men inte mer!

Bonne soiree!
/C


Kommentarer
Postat av: mxnd yopuzb

hvwjztupx fsvrn xytimh xefd mqwgdj sfiqehl morefwua


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback