Helt snurrig.... There goes friday night....

Jag är ju helt förvirrad... Eller kanske hjärnförslappad... eller...???



Jag skulle visst på Operan och se La Traviata ikväll med killarna. Det hade jag visst HELT GLÖMT BORT! Den börjar om 1 timme och jag ORKAR verkligen inte stressa. Vore iofs skönt att sjunka ner i en av operans stolar och trollbindas av denna fantastiska opera! Fast, efter ett tag i stolarna får man ju träsmak - men ändå!? Dumma, dumma mig. Hur kan man glömma??



P och gänget är på Hotellet och drinkar. M och de ska på ELLE. L och P ska ut och käka middag. N käkar middag på Hotellet med kompisar från abroad och sedan blir det utgång. S har myskväll. Osv...Osv.... Och jag... jag har ångest! Vad ska jag göra?? Vad ska jag välja?? Vad orkar jag göra?? GAAAH - ÅNGEST!!

Äta måste man ju och i mammas kylskåp finns det inte så mycket att hurra för... Ovanligt... ;-) Så, kanske måste möta upp med något av gängen och käka iaf....

Och klockan går.. GAH!
:-S/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

Hotellet! ta fynden ut på en promenad! ;)

Postat av: Lazy Girl

åh, opera, jag har faktiskt ALDRIG varit på opera men jag älskar att lyssna på det...dessutom tycker jag det verkar fantastiskt att få klä upp sig till operan (fast jag vet inte hur det är i sverige..?)
ja hur kunde du glömma det? inget kul att behöva stressa dit så om jag vore du hade jag nog trots allt skippat operan idag..det krävs ju massa föreberedelse!!!
Du har ju åtminstone många val, hoppas du får kul,
åh vad kul att du blev inspirerad av mitt halsband..ditt är också jättefint!
puss söta

2007-01-26 @ 20:05:22
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
JA,det lutade åt det hållet men så ringde L. Så det blev bio!!:-)

Lazy Girl
I Sverige klär man inte direkt upp sig för operan. Mer än typ "ordentlig" klädsel!!;-) No glamour!!;-)

Blev BIO, men lika glad var jag för det!! Och jag är supernöjd med mitt halsband. Såg ditt och tyckte det var superfint så jag blev glad när jag hittade det här!!
BIZ C

2007-01-27 @ 01:04:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback