Hundar och hundgöra!! MORR på slöa Ö-malmare... SKÄRPNING!!

Skjutsade precis hem lillebror. Granen på Östermalmstorg ser ut att ha en stam gjord av gummi.... SHIT va det blåser!!! Doing-doing-doing - hoppas den står kvar imorgon;-)!!

Så när jag väl var tillbaks och parkerat bilen utanför mamma så går jag de få metrarna på trottoaren och där, utanför grannporten - HUNDBAJS!!!! Denna gång såg jag det iaf. Det gick liksom inte riktigt att missa. Någon måste ha rastat en elefant. YAKKKKK!!!!!

Det är så VIDRIGT! Har man hund har man ett ansvar. Kan man inte sköta det så SKA MAN F*N INTE HA HUND!!!

Och appropå hund! Jag LÄÄÄÄÄNGTAR verkligen efter den dagen jag har tid och möjlighet att skaffa mig en "italienare" - alltså en italiensk greyhound! LOVE THEM!!!! Kolla på den här sötisen. Man döööör ju!! (och ja, bilden är dessvärre tjyvad på nätet... oops!)



Bonne soirée!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback