Imorgon bar det av till Stockholm och avhyvling.... VILL INTE!!

Na, fy! Det vander sig i magen bara jag tanker pa det.

Mamma och jag har knappt pratat sedan jag stack till London i fredags.. Hon har ringt EN gang och da for att tala om for mig att sa snart jag landat ska vi MINSANN DISKUTERA FINANSERNA...!!

Det ar en sa'n SJUK psykpress att gora sa tycker jag. Inte ens fragade hon om jag hade det bra, eller hur det gar att bo med Mr. N (vilket naturligtvis ar det forsta mina tjejkompisar fragat nar de ringt!!), inget nyfiket alls. Inte hur det gatt med gallerierna.. INGET!! Hur sjukt ar inte det.

Na, det ar UBERSTRESS bara att tanka pa att flyga till Stockholm imorgon. Jag maste hysa in mig hos nagon av tjejerna. Det GAR inte att bo hos mamma. Jag vill egentligen bara till Cannes!!!

BLA! Och BLA ocksa for att det regnar har.... Ovantat... It's London... :-(

Och hur skadad ar inte jag som antligen kopt en converter sa jag kan anvanda min egen dator med å,ä och ö och så har jag vanan inne att skriva med a och o så hela inlägget har jag gjort det.. Hahahhaha :-) Stört! Hahahahha

A +!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback