Inget "ligga på sofflocket" här inte....

Nä, pilla sig i naveln var visst ingen idé att ens försöka. Mamma såg minsann till att jag fick på mig ytterkläderna och prommenerade ner till Strandvägen för att hämta bilen som jag parkerat där igår kväll. Sedan har jag varit i Fältis och handlat mat... Oj, oj alldeles för mycket för lilla mig idag. Och nu måste jag fixa iordning mig... PGA det där AMEX kortet jag nämnde tidigare....



En MYCKET snäll kompis som är här från London (som jag, tack och lov hittade igen på köket då alla andra uppenbarligen stuckit) gav mig sitt AMEX när jag skulle åka taxi hem igår (eller, ja - imorse;-)... Och såklart, min väska var ju på vift så jag var ju tvungen att kunna betala taxin på något sätt... Men.. hihi... jag kunde inte låta bli att varna honom - med hans kort på fickan skulle jag kunna "göra" Hermès, LV, Gucci, Natalie Shuterman etc.etc. idag. hihi... Då kläcker han ur sig:
-"Om du gifter dig med mig får du göra vad du vill med mitt kort!"
... WHAT?? Gifter mig med dig???? VEM?? JAG?? GIFTA SIG?? VADDÅ? VÄNTA, VAD SA DU EGENTLIGEN?? 
-"Ja, om vi gifter oss. Vill du gifta dig?? Det skulle vara helt galet! Varför inte?"

Hahhahahahha JA, det skulle verkligen vara HELT galet. Hahhahahahaha Fast vem kan ta NÅGON på allvar kl 6 på morgonen?? GIFTA SIG?! Hahahha Det var roligt!!;-)



Hur som helst ligger hans AMEX nu i säkert förvar i min plånbok så vi har ju en anledning att ses idag. Ska ta en "power-nap" så man inte ser ut som SKIT! Sedan ska vi mötas upp på en "date".. Kanske ska fråga om "the QUESTION" fortfarande gäller?!;-) Hihihi

A+/C

Kommentarer
Postat av: Emelie

haHA det var det roligaste jag hört på länge :D

Postat av: nollåttan

ja,vad är det man säger-alkohol hjälper en ta bort de yttersta spärrarna!

2007-01-20 @ 20:34:31
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

..dvs kan man yttra saker man länge tänkt på men inte vågat säga,hihi.

2007-01-20 @ 20:36:25
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

hm, vänta - kan man handla med någon annans kort i sverige? utomlands är det bara att dra, ingen bryr sig om leg, här tycker jag att de verkligen trippelkollar. men jag kanske har fel?? isf...moahahahaha.

2007-01-21 @ 10:04:54
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Emelie
Hihi, ja lite galet måste jag medge att det var;-)! Det har dessutom fått mig att tänka på att faktiskt är rätt NICE!! Skumt eller hur. Han är ju både fin och snäll.. Märkligt!!;-)/C

Nollåttan
Hihi, ja in med spriten ut med vettet;-)!!! Ja, betala taxin var inga problem! Ja skulle väl komma undan på några ställen i Stockholm utan att visa leg. Men det är klart. Bäst vore ju att boka Paris biljett på hans kort och sedan dra dit och shoppa!! HAhahahahhahhahaha Synd att jag inte kom på det tidigare.. nu är kortet tillbakalämnat..;-) hahhahaha Stackarn.. Fast värst av allt är nog ändå att det faktiskt FINNS "brudar" som skulle kunna göra sån't.. :-)/C

2007-01-21 @ 11:27:10
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

tusen tack för de tipsen...! China White har jag varit på men varken på SPOON eller MANDARIN, ska kolla båda...yeey!

farligt med någon annans amex-kort, beroende på vems det var skulle jag nog kunna ta en liten shopping-tur...fast bara om jag visste att det inte skulle märkas...!

XXX

2007-01-21 @ 11:37:58
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback