Klockan är 5.... VART ÄR JOHN BLUND??

Det här är helt galet...

Jag kan inte sova.. Vaknade för säkert 2 timmar sedan och har bara vänt och vridit på mig sedan dess. Jag har så'n ångest över att så många dagar har gått åt till ingenting när jag egentligen har massor att ta tag i... Så nu går hjärnan på högvarv och jag är klarvaken..Fy f*n va jobbigt. Fast mycket kreativt kommer ju fram. Gäller bara att skriva ner så jag har hämtat min "inspirationsbok" där jag skissar och antecknar saker som är bra!

Nä, jag får ta och anteckna lite av det jag kommit fram till i min lilla bok sedan MÅSTE jag verkligen försöka sova igen. Det kommer hit byggarbetare imorgon mellan 8 och 9 så jag måste upp. Klockan är faktiskt ställd på väckning redan 7.

Det som är så märkligt är att jag "normalt" inte är en särskilt stressad person men i perioder kan jag stressa upp mig "på mig själv" och då har jag svårt att sova etc. Fast nu var det så länge sedan att jag knappt kommer ihåg hur jobbigt det är. Jag hoppas verkligen inte att jag är inne i en så'n period igen. Nä, anteckna... SAMT göra en "to-do" list för imorgon så att jag kan stilla mitt sinne och faktiskt se till att "jobba ikapp" allt som jag känner att jag har försummat!

Gonatt! Et à demain!
/C

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan inte heller sova, jobbigt när man verkligen behöver, men man har så mycket i huvudet!
Ha det bra :)

Postat av: C

Nathalie
Ja, usch! Man kommer vara ett VRAK imorgon. Not nice! Nä, måste försöka somna, lite iaf.. Ha det bra!:-)/C

2007-01-22 @ 05:34:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Nathalie

Låter bra! Jag kommer också va ett vrak! Men nu måste jag pigga upp mig och börja dagen!
sovgott! ;)

2007-01-22 @ 05:40:39
URL: http://nyx.blogg.se
Postat av: nollåttan

är också inne i ngn slags konstig semipigg period, sover typ 5-6 tim i snitt (förutom när jag jobbar, då vill man minsann inte upp....)

2007-01-22 @ 09:46:23
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback