Kul lista!

Lista från www.lovelyc.blogg.se

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?

GLAD och motiverad!
När är du lycklig?
När jag är i FRANKRIKE - the biggest love of all!! ;-)

Vad beställer du på krogen?
Champagne

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Borde kanske inte men.. Stureplanskvällen mitt i veckan slutade hos en kompis på Humlegårdsgatan (ingen orkade gå längre än så från Kharma..) vid 8 på morgonen. Brukade börja jobbet vid 9 och just denna dag hade jag naturligtvis ett möte vid 10 - med ett av Sveriges största bolag... USCH! Inga fler sådana bakfyllor kan jag lova... Ikkk! Men jag genomförde faktiskt mötet.. Iiiuu, ett under att de andra inte blev onyktra på min utandningsluft...

Vilken är din största fåfänga?
Att mitt hår är glansigt.... Och VÄLVÅRDADE SKOR!! Fy för slas-hasar på stan. Slitna skor kan verkligen förstöra en hel outfit!!

Hur vill du helst transportera dig?
Med chaufför i en FET Mercedes... Eller i en snabb, blank sportis utan tak;-) - fast då med mig själv bakom ratten!!

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Här om dagen. Måste kolla att jag ligger högt eftersom jag är konstnär och det händer att folk söker på mig.

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Julaftnar på landet i Närke. Tomten kom alltid med lykta över isen!

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: din syn på dokusåpor.
Bye-bye.....!

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
---
När den upptäcks är den väl död, eller?? I do MY STYLE. Typ;-) Hahahha

Vem är den mest kända människa du talat med?
Ett gäng skådisar, musiker, modeller, typ, fast STÖRST förmodligen en vän som varit en av Europas mäktigaste business men..
Måste tillägga att Jamie Cullum är RIKTIGT GRYMT TREVLIG och ÖDMJUK!!!

Vad är det närmaste döden du kommit?
Kullerbytta i badkaret när jag var liten. Jag kom liksom inte riktigt runt;-).
Sedan höll jag ju på att förblöda i september och behövde akutopereras men eftersom läkarvård var nära var jag inte särskilt orolig!

Vad smugglade du in i landet senast?
Smugglar inte! Möjligtvis några små mynt i någon valuta som inte får lämna landet men som man glömt. Sprit och sån't skit kan man ju faktiskt köpa överallt ändå och jag är inte direkt den som orkar släpa kassar med sprit bara för att det finns på Tax-free'n...

När skäms du?
Sällan.

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Ehh, jag har redan drabbats av "konstnärsskap" så jag är nog lite galen;-)

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Av en störd pojkvän för länge sedan - TACK o ADJÖ!!

Vad är det märkligaste sms du fått?
"Will I see you at Naomi Campbell's party tomorrow night??"
Avsändaren tog förgivet att jag kände Naomi. WHAT??

Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv";
Rastlöshet, resor och SKOJ (fast inte alltid..)..

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag ibland tar saker lite lättvindigt..

Berätta om ditt senaste utbrott.
Ehh, bor hos mamma nu när jag hälsar på i Sv. Då får man utbrott mest hela tiden.... MORR!!! Det är en så'n j*kla massa tjat...

Det var det!
:-)
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback