Lilla krypin:et...

Jaha, lilla krypin:et hos mamma är nu nybäddat och fixat. Kikandet i kylskåpet tidigare gjorde ju INGEN glad.. Äppelmos. Senap. Mjölk. Saltgurka. Philadelphia Ost. Tomatsoppa. Va sjutton svänger man ihop på det?? Inte en enda grönsak heller. Mamma är "duktig" på att ha tomt kylskåp. Om det nu är någon bedrift!? Gah, jag som är så sugen på något. Och cappuccino kan man ju inte direkt fixa nu.. liiiite sent..

Imorgon förmiddag ska jag äta frukost med en vän som är sjuk. Hade det inte varit för modern teknik skulle han inte levt idag. Men tack och lov får han mer tid.. Hela min kropp snärper sig bara jag tänker på det.  JAG LÄNGTAR TILL VÅR FRUKOST IMORGON!! Han ska få världens största och längsta KRAM!

Och sedan ska jag träffa L och hennes lilla dotter. Pratade med L idag och hon blev ÖVERLYCKLIG att jag var på väg till Sverige!! -"ÄNTLIGEN!! Jag är sååååå uttråkad och trodde inte du skulle upp till Sverige förrän om några månader!" Men, here I am!! ;-)

Har redan kollat biljetter till Fr. AVSKYR att inte ha ett datum då jag ska hem. Man hamnar liksom i ett vacum. Irriterande. Fast anledningen till att ingen biljett är bokad är för att jag inte vet om jag ska köra ner med bilen. Nåväl, finns billiga biljetter än så länge så det är nog ingen brådska att bestämma sig. Plus att jag måste "reka" jobbsituationen i Stockholm. Om saker börjar röra på sig måste jag nog stanna ett tag. Fast då är det ju bara SKOJ!!

Så får jag se vad som händer med galleriet i London också. Måste nog dit igen snart för att dra i alla trådar så att det rör på sig! Kolla in detta galleri... Här skulle jag GÄRNA ställa ut!!!
TONI HEATH GALLERY

Nä, nattadax. Skivan jag köpte på flygplatsen var INGEN HIT!! :-( Men, C blir nog glad om hon får den som "bil-musik".

Bonne nuit!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback