Lindsay pa bio igar och gallerimarathon som dagens uppgift!

Gick och sag Robert Altmans sista film igar "A Prarie home companion". Den var "trevlig"... hrmpf.... Som vanligt med hans filmer ar handlingen aningen diffus och det vimlar av karraktarer... Meryl Streep var helt FABULOUS som alltid. Lindsey Lohan kanske inte fullt sa bra.... direkt..... Naval. Innan bion stack vi till Wagamama och at nudlar. DAMN det var GOTT!!!! Onskar att det fanns Wagamama i Frankrike ocksa!



GAH, det ar sa typiskt att jag inte tankte pa att kopa en "converter" for elutagen nar jag var pa flygplatsen... Batteriet i kameran har tagit slut, annars kan man ladda over med enbart USB kabeln.. Naja, ska kolla pa Harrod's det har ju en del "turist-grejjer" och det skulle forvana mig om de inte tankt pa converters...



Idag skiner solen, for a change.. Har regnat sedan i fredags. Eller, forresten, skiner och skiner... Kanske lite overdrift.. Nagra stralar har hitta nedanfor molnen.. Tur i alla fall att det inte regnar. Idag ska det goras nytta vilket innebar sneakers pa och ett GANG galleribesok!!

Maste fa tag pa P for att se om jag kan fa ihop ett mote med en av hans vanner som har galleri. Plus att de som ager lagenheten vi tittade pa igar kanner nagon med ett galleri och det var mer an glada att formedla kontaktuppgifter. Nu har inte den killen ett galleri med Contemporary Art men han kan sin bransch val och de trodde att han kunde hjalpa mig att hitta ratt! Snallt va!!

Na, dax att satta igang.. Tiden gar ju.. eller fasen, den SPRINGER ivag. Maste dricka lite mer the.. Halsen gor sig pamind efter alla ciggaretter fran helgen. YAKK!!!!!

Bonne journee!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback