Men HELLO! Det är ju fredag!

Kylskåpet är PRECIS lika tomt idag som igår.. Och min kära vän K svarar inte i telefon. Så, jag har fixat mig en cappuccino...

Mamma har nå'n skum box till TV'n. Jag blir galen. Sitter och tittar på någon "dammsugare" på typ TV-shop.. Jag kan inte hitta några roliga kanaler även om jag vet att hon har dem... :-(

Nä, nu ska jag ladda ner GAP koftan!!

Och förresten! Det är ju FREDAG. Då måste det ju hända något skoj. Får ta och ringa gänget och meddela att jag är här (orkar inte tala om för alla vart och när jag är någonstans - de orkar inte hålla "track" ändå utan tycker mest att jag är överallt alltid..;-). Men, något måste man ju kunna få ihop! Lite AW på Hotellet kanske;-)..
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback