NIGHT AT THE MOVIES!! :-)

Skoja jag blev glad när telefonen ringer och L undrar om vi inte kan ha en BIO kväll!!! Hennes M sitter fast på Oslos flygplats efter bombhotet så han kommer till Sv SENT! Nu har han landat men det var en rejäl försening!!



BIO IT IS!! Vilken BRA idé!! Vi såg THE HOLIDAY! VÄLDIGT tjejig men sååååå mysig. En riktig "feel-good" film!
Jag vet, ALLA har förmodligen redan sett den men om inte... den kan mysa till vilken dag som helst!



Camerons kläder - genom HELA filmen - gör filmen sevärd i sig! F*N va snygg hon är! Och bort med det mörka håret... Hon är sååå mycket fräschare i blont!!!

Trots förvirringen om kvällen tidigare måste jag säga att biokväll förmodligen var det absolut nödvändigaste för mig just idag;-) PRECIS vad jag kände för!!

Måste erkänna att efter sånna här mys-pys filmer längtar jag verkligen HEM! HEEEEMMMMM!!!

Och nu är jag så trött att jag tänker STUPA i säng!
Bonne nuit!!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Antonia

sa precis samma sak en riktigt "feel good" film :) och jude law är så snygg! =)

Postat av: Amanda

Jag vill också se den där filmen, den verkar bra! =)

2007-01-27 @ 09:46:53
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Felicia

Den vill jag också se!

2007-01-27 @ 11:28:21
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

snälla säg att du såg i en scen en mikrofon som hängde ner...??!!! jag höll på att trilla av biofåtöljen när jag såg den....det var i en scen med cameron och jude i huset i england...det känns som att jag är ensam om att ha sett det...! jag tror fortfarande inte att det är sant.

för övrigt har du rätt i att den där filmen sååå mysig, jag tycker också hon är så fin i blondt hår.

jag känner igen mig mycket i saker du skriver också, det känns som att jag har många saker gemensamt med dig...det är sant att i sverige måste folk kategorisera en, det är liksom omöjligt för många att förstå att man kan vara så mycket mer...samma person kan faktiskt vara en kväll på världens glamorösaste fest och nästa kväll på en lerig camping...eller att man kan gilla comersial och ändå gilla underground...ja du fattar vad jag menar, i alla fall kan jag det...!!!!

2007-01-27 @ 11:42:14
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

och jude law är verkligen nice, jag såg honom på maze i london och jag höll på att dö av åtrå...hehehe

2007-01-27 @ 11:43:04
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Modebladet

Ställer du upp på förändring? Välkommen att ta del av diskussionsämnet i min blogg!

2007-01-27 @ 14:57:53
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: C

Antonia
JA, eller hur!!:-)

Amanda
Definitivt sevärd!! Och väldigt tjejig!!:-)

Felicia
JA, gå och se den! Den är så mysig!!:-)

Lazy Girl
Nä, jag såg ingen mikrofon.. Får spanan in DVDn istället;-)..

Och vad gäller Sverige. Ja, en dos av Svenska avundsjukan är nog obligatorisk när man bor utomlands... T.o.m BRA vänner som snackar skit! Nä, de går bort! Och i Sverige ska det alltid kategoriseras.

Inte så konstigt att Cannes är mer hemma än här. Jag förstår precis vad du menar, i SV kan inte folk förstå att man kan vara så mycket mer än bara en "kategori".... För mig är det ibland UBER glamour på Yachter, middagar, fester, festivaler etc. etc. Och ibland raka motsatsen. Det är det jag ÄLSKAR! Det finns ett val. Och alternativen finns precis utanför dörren OM man vill!!!

Och Jude Law.. VERY NICE. Hahahha så ser han så trevlig ut och så spelar han så gulliga roller - och så är han värsta skiten IRL!! Hahaha..
:-)C

2007-01-27 @ 15:13:09
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: hanna

Jag vill också se den :D

2007-01-28 @ 13:05:09
URL: http://hjartahanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback