No more sleep....

Nä, det blev ingen mer sömn. Låg vaken tills klockan ringde och nu sitter jag här och väntar på byggarbetarna. Mao har jag sovit HELA 2 timmar..... Gäsp..

Jag som älskar måndagar... Fast just denna måndag blir nog bara trött. Annars är ju måndagar perfekt nystart. Ny vecka - nya tag! Klämkäckt;-) hahahhahahahha

Såg att en kompis lagt till mig på FACE book. Hans senast postade kommentar var:
XXXX is feeling rough after a night of ripping up the Baoli.
Hahahhahahhaha, iaf någon som håller ställningarna på EL RIVIERA! Måste nog slå honom en signal senare!


Fröken Hilton partar på Baoli...:-)

Nä, i väntan på byggisarna ska jag göra lite nytta! Måste ju faktiskt ta igen den extremt slappa helg som precis passerat! Suck!

Bonne journée!:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

ibland är det skönt att dåsa igenom dagen också...vilken snygg färg det var på paris klänning.

Postat av: C

Jag har inte tid att dåsa.. det är det som är problemet...
Ja, riktigt somrig klänning!! Kanske lite bar men snygg!:-)/C

2007-01-22 @ 12:29:11
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback