Nu går det utför........ ruinens brant.......



SKIT SKIT SKIT!
Jaha, den 3:e januari idag.
Nytt personligt rekord.
Ligger minus på kontot.
DEN 3:E...
Vad är det för fel på mig????

Jag har ju fått bastning hemifrån och MÅSTE klara mig själv. Så det är INGA GLADA miner när man ringer.. Men, lite påfyllning på kontot har jag ändå fått och det MÅSTE jag hushålla med. Jag ska ju till London på fredag. SHIT! För övrigt är summan jag fått, inte att FÅ...
Det är den hårda skolan nu - jag får LÅNA..

Med risk för att låta helt skadad...
Kunde de gett mig veckopeng när jag var liten så kanske även jag hade klarat av att hushålla. Men det är f*n inte lätt... ALLS... Jag VET knappt hur man gör!?

Förmodar att ett mindre smart drag är att sticka till FNAC och köpa CDskivor... Det är iaf vad jag gjort.. När jag såg att kontot inte längre var övertrasserat... Nä, kan någon ge mig en fet smäll och en handbok i att HUSHÅLLA med små inkomster....

Äh, nu ska jag gå och ha ångest.. Och byta kläder för jag ska på middag i Les Arcs ikväll. Inte heller så smart för plånboken men jag har ju ingen lust att sitta här med ågren.....

SKIT-C! SKÄRPNING!
/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vet preis vad du menar med att spendera jag e nmligen grym på det... Alldeles för duktig. Tyvärr har jag ingen som hushåller med pengar när de tar slut, så ibland måste jag ta mig själv i kragen haha

Postat av: C

Re:
Felicia
Ja, jag förmodar att man måste det! Shit så lätt det är att pengarna bara springer iväg. Särskilt när man inte håller koll :-(.. Dax för mig att ta mig i kragen typ NU!:-)/C

2007-01-04 @ 10:08:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback