Olidligt..

Ok, mitt lilla franska stenhus från 1800-talet kan ibland vara lite kyligt.... MEN..
Här i Sverige är det - MINUS 10 grader!!!! Mitt ansikte STRAMAR på morgonen och jag fryser i benmärgen. Jag knallar omkring inomhus med en cashmerehalsduk så det iaf KÄNNS lite bättre...

    

Kollar på resor att sticka iväg några dagar innan jag kör ner till FR. London är ju inte direkt tropisk värme ;-) men det är iaf varmare än här.. Så kan jag passa på att hälsa på folk igen! Paris - samma sak! Såg att ETHIOPIAN AIRLINE flyger till Rome... WHAT?? Ethiopian - från Stockholm?? Aldrig hört talas om men det är säkert jättebra!?!? ;-) Ska kolla med S om man kanske skulle kunna sticka till Munchen och hälsa på henne. Annars flyger nog S eller N gärna någonstans några dagar - just for the fun of it!!

Vi får se vad jag får ihop!! Verkar förresten som om jag kommer att ha MER jobb i Stockholm framöver också. Har fått in lite nya förfrågningar så hoppas, HOPPAS att det kan ge något. Fast då kommer jag nog inte att vara i SV utan i FR. GAH, jag vill bara ner till MIG och tillbaks till mitt NORMALA liv!!! SNART tack och lov!

A+/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

om du inte är flygrädd kan det vara kul att pröva alternativa flygbolag till olika städer, det är en upplevelse i sig!(jag blev iofs flygrädd efter en aeroflottur till moskva 1992 och det tog mig ungeför nio år att bli kvitt rädslan så det är inte helt riskfritt...) ;)

Postat av: C

Hihihi, nä, inte flygrädd över huvudtaget men LITE skeptiskt till vissa bolag.. ;-) Tror jag skippar Ethiopian om jag inte absolut MÅSTE..!:-)Min värsta flygresa var i ett litet propellerplan till Östersund.. Planet flög i princip på sidan och det blåste något FRUKTANSVÄRT.. Jag kunde inte gå rakt när vi väl var på marken;-)!/C

2007-01-28 @ 11:07:31
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: gunnar

jag tycker det e roligt

2007-04-20 @ 08:06:28
URL: http://www.hej.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback