Över 50% klarar inte teorin... SKÄRPNING!

Helt ärligt.....

Vad är det för AIR HEADS?? Fler än hälften klarar sig inte. Hello?? Tittat i boken över huvudtaget, eller??

Tog själv körkortet för 5 år sedan och såå mycket kan det inte ha ändrats.. Lite får man väl anstränga sig (även om jag måste säga att det INTE direkt är Einsteinkunskaper som krävs..)!

Nä, verkar det inte som om folk bara blir slappare och slappare och tror att de kan komma undan med det?? Nä, fram för ambition och kunskap! Och att inte fler än hälften klarar teorin - det är LÖJLIGT!

Oj, det blev visst dagens ANTI. Fast det ÄR skrämmande! Nä, dax att ta tag i saker!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Z.

Förstår inte heller hur svårt det egentligen kan vara! Jag själv började läsa till mitt teoriprov tre dagar innan jag skulle skriva, läste igenom boken en gång och spikade provet med endast tre fel. Tycker frågorna är ganska enkla och logiska så det förvånar mig att så många faktiskt kuggar! Lite skrämmande att sådana personer dessutom ska ge sig ut i trafiken vid ett senare tillfälle om de inte kan de teoretiska reglerna!

Postat av: mandi

Det är ju typ ett av de viktigaste proven man gör i hela sitt liv. Borde man inte va 100% förberedd då? Jag pluggade som en häst och hade några fel men jag klarade det iallafall.

2007-01-16 @ 19:34:54
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: C

Re:Z
Eller hur?? Jag tyckte själv att det var rätt lätt men visst, några fel är väl bara mänskligt!! Fast att ÖVER 50 % faktiskt inte klarar sig.. SKRÄMMANDE! Och nonchalant! Fram för allt inte OK, det visar ju på hur ointresserade folk är och då ska de INTE HA någon körkort! Hårda skolan! Hahaha;-) Nä, men högre krav borde ställas innan de sätter sig och skriver! :-)/C

Mandi
Förberedd ja! Precis vad jag tycker! Om över 50% inte klarar sig så KAN det ju inte vara så att de ens försöker... Skrämmande!/C :-)

2007-01-16 @ 19:49:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Malin

Det som är grejen är att man går dit och liksom "kollar" på provet ett par gånger så man slipper träna på onödiga saker. Man gör det istället för att plugga helt enkelt. Det stod också i artikeln. Har man råd och är lat så är det ett ganska bra sätt att plugga in rätt saker.
Vilket såklart är tragiskt att det blir så.

2007-01-16 @ 23:02:24
Postat av: C

Re
Malin
Oj, med det är ju ännu mer STUPID. När man bara kan sticka ner till körskolan och plugga proven där.. Nä, jag förstår inte.. Hur som helst är det tragiskt, som du själv också säger!!/C

2007-01-17 @ 00:40:46
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback