Planera Londonresan!

Ja, det finns ju inte så mycket annat att göra....

Ska bo hos Mr. N. Kanske inte världens bästa idé.... Jag är nästan lite nervös. Helt sjukt. Men nu har det gått så lång tid (eller, ja, typ 4 månader) sedan det tog slut. Jag saknar honom ibland. Fortfarande. Fast det är ju betydligt mindre saknande nu än i början!!!!!

Pratade precis med P. Han pluggar i London och har tentor på måndag och tisdag så det blir TENTAFEST på tisdag!!! Skoj! Får inte bli för sent för mig bara eftersom jag faktiskt måste "jobba" lite i London. Iofs kan jag styra det till eftermiddagen ;-)...

Har förresten inte sagt att jag kommer på festen på lördag. Det är ju typ halva anledningen till att jag sticker till London!!! Får skicka ett mail! Det ska bli så GRYMT skoj! De är galna hela bunten. Fast nu vet jag ju inte exakt vilka som kommer men det blir nog galet i vilket fall som helst! They know how to party..

Nä, måste byta CD.. Shit va trött jag blir på att DVD'n har gått sönder... Utan anledning dessutom.... Jag har köpt massor av filmer som jag inte sett och som bara ligger och väntar!!

Ja, ja... :-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback