Resten av "the secret"....

Här är resten.... av det "hemliga" innehållet i väskan idag! För det vet i alla fall alla tjejer att det aldrig är same-same från en dag till en annan..;-)

131398-242    131398-243

Solisarna är köpta i Ste Maxime för en BILLIG peng och de fungerar som bilsolisar enl. slit-o-släng principen. Och appropå solisar.. jag kan inte hitta mina bruna Gucci.. Det är J*KLIGT irri!! Morr..

Sedan är det Cold Creme från AVENE (finns på franska apoteken)

Gloss från
1 Victorias Secret - Piece of Cake
2 Chanel - Bon bon
2 Stila - Grapefruit
3 Isadora
Läppenna från MakeUp Store

Savetter - tvättar händerna mest hela tiden.. och om det inte finns möjlighet har jag iaf dessa!!

Liten flaska av Givenchy's Aqua Allergoria - Herba Fresca. Egentligen min sommardoft men den hänger med i väskan ibland ändå. Bara kul förknippat med den.. Speedboats, Baoli, Party, Yachts, Middagar... you name it!! Den doften är bara SKOJ och VARMT VÄDER!!!:-)

Tuggummi från STARBUCKS i liten plåtask.

Och lite hårgrejer - faktiskt ALLA från H&M! H&M är bra!

Och så telefonerna..
I Sverige rings det på Sony Ericsson
I Frankrike rings det på Motorola RAZOR

Nä, nu måste jag rusa iväg på middag!!
Bon Apétit!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

whoa, 4 gloss i en väska? jag kör med en i varje väska istället, haha. och helst varje jack- och rockficka.

Postat av: Felicia

Ouh, är du hemma från la France nu? :) Ja VS's Piece of cake är verkligen min favorit, det luktar så himla gott. Slår Juicy Tubes alla gånger.

2007-01-18 @ 21:33:45
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: C

Re
Nollåttan
Hihihihi, jag har nog alla gloss man kan tänka sig och ibland hittar jag 15 i väskan.. Har man inget bättre för sig kan man alltid köpa ett gloss.. TYP!;-)

Och överallt har jag ACO's läppbalsam (väskor, fickor, badrum, work desk, nattygsbord...). I Fr har jag laddat upp!! Köper 10 åt gången för de har en förmåga att försvinna. Ve och fasa om jag inte har något tillgängligt jag måste ha just dem - INGET annat funkar...:-)/C

Felicia
I Sverige just nu fast ska tillbaks SNART! LÄNGTAR så jag avlider... Synd bara att jag nästan inte varit hemma i Fr sedan i sept och nu ska jag ner när "vintern" börjar där... snopet....;-)

Ja, VS's Piece of cake är super. Tyvärr smakar den LITE för gott;-) Nästan så man vill äta upp den;-)/C

2007-01-18 @ 23:58:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

Jag har samma razor. nicey.

2007-01-19 @ 01:57:24
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

thanx for the support i vuxen-grejen...du har så rätt så rätt...vem vill bli vuxen?

2007-01-19 @ 09:21:14
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Re
Lazy Girl
Razor är NICE, köpte den ENBART för design och färg.. Tycker inte att den är så bra, men va gör man inte;-)!!

Nä, storhandla, rabattkuponger och danskurser har jag inte tid med... Jag har helt enkelt inte TID att vara vuxen;-)Och för den delen - FY F*N va TRÅKIGT att "vuxna" till sig... Klyschigt men sant - LIFE IS TOO SHORT!!!:-)/C

2007-01-19 @ 10:00:23
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag tror inte det finns nån som köpte razorn av nån annan anledning än just det du nämnt där ovan...den är ju as-kass...men vem bryr sig...I love it anyway...

2007-01-19 @ 23:31:11
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback