Så mycket avgaser....

Förstå, hur mycket avgaser avger man inte när man måste leta parkeringsplats i över 40 minuter... GAH - man blir ju galen! Och överallt är det vägbyggen.. Eller cykelbanor.. Eller så gör man helt enkelt grusplan av parkeringsplatserna.. Nä, innerstan är ingen hit. Tyckte att de pratade om att bygga parkeringshus under Östermalmshallen men det har det varit tyst om de senaste åren.

Det lutar åt att jag kör ner bilen till Fr istället för flyg så då slipper jag problemet. Hemma har jag ju parkering! Och hade jag inte haft det finns det plenty of parking precis utanför gaten!

Nä, natta!! Bonne nuit!
/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Men ska du köra ner..? Det e långt juh..! Okej om du kör med någon men ensam blir det inte tråkigt..?

Jag har svarat på bilutmaningen nu i alla fall om du vill se..!

Buonanotte princesa

Postat av: C

SÅ kul att köra ner! Kör alltid via Paris och hälsar på vänner så det tar minst 3 dagar beroende hur länge parisarna står ut;-)! So nice! Och kör aldrig själv, någon av tjejkompisarna hänger på. Eventuellt 2 st denna gång. Det blir en riktigt galen roadtrip!!;-)
Bonne nuit!:-)/C

2007-01-17 @ 01:21:18
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback