SHIT va det här placet är PATETISKT!

Är i Fältöversten. Går in på Sabis för att handla. Löpsedlar från kvällstidningarna -

SVARTSJUKEDRAMA I LET'S DANCE..
DRAMA - ja, VERKLIGEN nationell angelägenhet????

KAOSET EFTER DERAS KYSSAR....
KAOS - yeah right?????????????

ÄRLIGT TALAT... Har svensk press verkligen INGET annat av intresse att skriva om.

Eller är det så j*kla patetiskt att hela Sverige bänkar sig för att se Malou von Sivers dansa??
Snacka om uttråkad befolkning. Fast kanske inte konstigt. Kallt som SATAN och inte en gnutta ljus. Och stiffa, tråkiga svennar.

Idag har jag en RIKTIG ANTI-SVERIGE dag! Fast jag intalar mig att "det får man ha" så kanske det blir bättre imorgon. Och tack och lov är ju hemma inte här utan någon annanstans!!! TACK OCH LOV!!!!!
/C


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha jag erkänner, jag kollar faktiskt på let's dance.. men att de har såna onödiga nyheter på löpsedlarna är ju bara helt sjukt. Håller med dig!

Postat av: nollåttan

Tja, vi är ju ynka 8 milj invånare i ett land där jantelagen härskar...

2007-01-13 @ 21:37:28
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Felicia

hahah det har jag varje dag, jag flyttar helst igår!

2007-01-14 @ 00:49:39
URL: http://feliciassecret.blogg.se
Postat av: C

Re:
Felicia
JA, skumt är det. Riktiga skitnyheter blir så BIG i Sv.. Löjligt. För att inte tala om alla "kändisar".. man vet ju knappt vilka 20% är. Och hur många har gjort något med "kändisstatus" egentligen.. Hahahahah :-) Vem som helst blir ju känd i Sv...

Nollåttan
Hahaha, ja, det låter ju verkligen inbjudande..;-) Hahaha.. så sant, så sant!!:-)

Felicia
Jag håller på att ni sticker till USA!!:-) Verkar skitskoj!!:-)

2007-01-14 @ 11:25:10
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

När jag läser detta känner jag ännu mer hur lycklig jag är och hur underbart det är att inte ha sitt hem där...never again.
Fast det kan vara ganska roligt när man ser det utifrån och slipper bry sig också...och...du behöver ju inte bry dig längre...! Var glad för det.

Speciellt roligt var det när jag bodde i Israel och jämförde deras nyheter med svenska...bomber mot bortsprungna kor ungefär...fast det är också lite charmigt och så oskyldigt...underbart egentligen att inte ha något värre att bry sig om.

2007-01-14 @ 20:30:13
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback