SJUKT BRA DAG!! Fast inga princess-skor. Och ex-sex regeln ar definitivt ur funktion..

Ok, jag borde lyssna battre pa mina vanner. Och jag tror att jag egentligen vet innerst inne ocksa. Bara jag TAR MIG AN sa loser det sig.

Idag hade jag 5 gallerier pa listan. Det forsta jag kom till vart MYCKET positiva och vill att jag skickar over material for att testa deras marknad. HELT GAAALET!! Han gillade det som jag har pa min hemsida och forklarade att de forsoker na den yngre publiken som soker "contemporary art" och att jag, med mina tavlor, ser ut att falla bra in dar!!!!!

GAH, jag som ar saaa radd for att marknadsfora mig sjalv och for att misslyckas. Visst kan jag vara nojd med mina tavlor men sedan tittar jag pa annat och jamfor och sa sjuuuunker sjalvfortroendet. MEN NU, nar en proper GALLERIST i LONDON faktiskt ar pa..... GOSH!

Sa, jag bestamde mig raskt for att det fick bli dagens arbete. Med andra ord har jag agnat resten av dagen at SUSHI pa 5th floor pa Harvey Nichols och sedan har jag letat efter princess-skorna. DET AR SLUT I HELA LONDON.... SNYFT. Men jag hittade ett par andra. Egentligen hade jag inget val. Stack hemifran i hoga klackar imorse och det funkar ju inte sa lange. Sa, skoinkopet var HOGST NODVANDIGT for mitt valmaende;-)!!

Jag har ocksa hittat en converter sa ikvall kan jag ladda bilder!! Om jag orkar. Mr. N och jag var fortfarande vakna inatt vid halv 2. Det var sa himla varmt sa, jag var ju tvungen att foresla att prova sova utan undies...... Och, oops. Det blev visst busdax.. ;-) Om bara vi kommit pa den iden typ 2 timmar tidigare.... JA, JAG VET. Den dar ex-sex regeln.... En del av min hjarna har glomt den... Kanske tills pa torsdag.. Asch, regler ar till for att brytas, eller?? Hihihihihi ;-) Ja, ja, vi somnade ju i alla fall sa det hjalpte ju...;-)

Bonne soiree! Nu maste jag till Starbucks, vanilla latten frestar..... MUMS!
/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

ramlar in o läser...

Postat av: Babydoll

är du på semester i London?hur är det att bo i cannes?

kram

2007-01-10 @ 12:05:27
URL: http://babydollstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback