Sla upp STARBUCKS i ordlistan och dar finns en bild pa mig!!

Har nog spenderat 3 timmar pa Starbucks idag. Uuuuhhhh. Kan man dricka sig "matt" pa Starbucks sa har jag nog gjort det.. Har hunnit med hela 4 olika Starbucks idag.

Och en svang pa GAP. Finaste rosa koftan i CASHMERE hangde dar och ropade pa mig. Och eftersom jag inte satt pa mig tillrackligt med klader (brrr... det har varit iskallt idag..) fick den folja med till kassan!!!! SOT ar den, jag postar bild nar jag ar tillbaks i Stockholm. Min dator ar nu nedpackad eftersom jag aker imorgon. VILL INTE AKA! I alla fall inte till Stockholm... :-( Hur som, koftan ar ett riktigt kanonkop - varm och supermjuk.. mumma!

Na, maste fortsatta packa...
Bonne soiree!/C

Kommentarer
Postat av: Felicia back in business!

sluta frestas!!!!!!!!!!!!

Postat av: C

Hahahah :-) Kul att se dig!! Frestas.. med Starbucks eller med Cashmere, eller kanske GAP?? ;-)/C

2007-01-11 @ 19:16:42
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback