Snabbpostning av outfit!!

Har precis sprungit förbi och kollat killarnas nya kontor på Linnégatan. NICE!!!! Jag kommer att göra ett litet glaskonstverk till deras entré/reception vilket är en STOR ÄRA!!!!! Vi ska ha myskväll och äta middag och jag stack in hos mamma för att hämta en av kvällens dvd's ("Picassos sista ord var.. Modigliani" med Andy Garcia) och tänkte att jag lite fort kunde posta bild av dagens .... hm .... "mys"outfit;-)!!!

131398-264

Cashmere halsduk tillhörande R (som glömde den sist han var i Sverige och som tyckte att jag kunde "consider it a gift" eller "give it back next time you are in London" eller nå't!?)
Stickad väst från Color Club
Rosa tröja HM
Skärp LV
Jeans Levis

Nä, nu måste jag springa..
Bonne soirée!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Vad kul att det verkar gå bra för dig med jobb!!! Grattis, hoppas du får trevligt i kväll och hoppas du kan komma hem snart till France.
X

Postat av: nollåttan

Jag säger också grattis till framgången!
vilken söt väst! väst och pullover är ett underskattade, praktiska värmande plagg. Gör du glaskonst också? Coolt! Älskar glas (fast nej, jag är inte den typen som handlar hem en massa kristallpryttlar...jagar ett per b sundberg unikat som faller mig i smaken) Har du någon bild på tidigare glasverk? vore kul att se!

2007-01-27 @ 21:03:02
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Sabor

Grattis till jobbet ;) Hoppas du får en urmysig kväll ;) Själv ska jag och skruttan se klart OC avsnitten :) Invigt att se Oc nu ;)

2007-01-27 @ 21:37:33
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Ja, det är kul när det rör på sig!! Måste bara se till att jag kan göra allt i FR så jag slipper vara i SV.. Har ju en utställning i Cannes i maj så jag har ju en del att pyssla med där nere också!! Längtar hem så jag avlider!! :-)

Nollåttan
Hm.. Under rubriken "kultur" på min blogg finns några enstaka saker. Dessvärre bara 1 glasfat men det är ju alltid något!;-)

Sabor
Ha en superkväll själv!! Har också tänkt ta mig igenom hela OC men jag kommer aldrig till skott! :-)

2007-01-28 @ 02:47:29
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Mark

Den stickade västen var verkligen snygg! :)

2007-01-30 @ 09:47:51
URL: http://nucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback