Sofis FCUK klanning... i massor... pa rea! Asch, ratt ointressant - Annat ar det med National Portrait Gallery!

ja, jag har visst inte kommit sa langt.... Var tvungen att stanna och kolla lite affarer forst.... Sofis morkbla klanning fran FCUK med paljetter har nog bara salt i Sverige... Har finns den kvar i MASSOR pa rean.

Naval, jag har fixat min Vanilla Latte pa Starbucks sa nu har jag lite ny energi. Dax att ta tag i konsten nu da... Tankte ta en titt pa National Portrait Gallery dar en David Hockney utstallning pagar! Eh.. jag vet... inte riktigt det som var pa dagens lista men jag tankte att lite input alltid ar bra ;-)

CIAO-CIAO/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh, lyx med starbucks !

Postat av: Anonym

Re: Felicia
Ja, de maste ha nagot beroendeframkallande i sitt kaffe for det ar som en drog...:-)/C

2007-01-09 @ 00:01:46
Postat av: catya

åh, den bling bling klänningen e ju sööööööt
fan att du ska suktas med starbucks ; )
jag typ bor där när vi e i bcn ; )

puzzzzzzzz

2007-01-09 @ 15:54:23
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: C

Hahhahaha, jag bor ocksa pa Starbuck's..
Jag sager ju det, det maste vara nagot i det dar kaffet..... ;-)/C

2007-01-09 @ 19:38:53
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback