Sovit på saken...

Ja, nu har jag sovit på saken och haft ett litet överläggande med bästis L. Hon menade på att hans "intentions" var UPPENBARA! Han vill ju träffas!

Jaha, ok...



Så, jag tänker skriva att han kan komma ner så snart jag åkt och vill han träffas tidigare är han välkommen till SV. Låter det bra??? Ja, så får det bli iaf. Då blir det ju upp till honom ändå!! ;-) Hihi
AND, he better get out flying soon....! ;-)

Nä, massor att göra idag. Har lite ångest för att jag inte varit på Liljevalchs ännu... Men det ska hinnas med det också! Another day!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

jag tycker det låter bra, men sen får han ta nästa steg...jag menar, om han frågar igen är han ju lite tjatig, nu har du ju gjort det ganska uppenbart att du vill träffa honom...!

Postat av: C

Lazy Girl
Hihihi, ja precis!! Usch, knepigt det här med dejting... Mycket enklare i Sydeuropa där det UPPVAKTAS! That's more my thing. I typ SV hänger det lite i luften och alla ska vara svåra och spela spel osv... Det blir lite stelt.. tycker jag iaf. Fast det kanske är jag som inte fattar "the scandinavian way".. Hahahahahaha ;-)/C

2007-01-30 @ 13:37:53
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Louise

Vad betyder SV?

"AND, he better get out flying soon....! ;-)"

Lust att översätta det så man förstår exakt vad du menar? Min översättning makes no sense, om du förstår vad jag menar.

2007-01-30 @ 14:44:39
Postat av: C

Louise
SV och FR är mina förkortningar på Sverige och Frankrike.

Och "he better get out flying soon.. Jo, i sammanhanget - dvs jag befinner mig i SV men är på väg till FR och han är i London, så vill han träffa mig så är det bäst för honom att han ger sig ut och flyger SNART!? Tycker jag iaf!! Makes sense??
:-)/C

2007-01-30 @ 15:14:11
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

iofs, bjuder man en norrman till sthlm så brukar de ändå tycka att allt är superbilligt, haha. kan inte alla skandinavska män gå snabbkurs i effektiv machoraggning i sydeuropa så livet blir lite roligare????

2007-01-30 @ 15:37:46
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Louise

Jasså.

Jo, då förstår jag bättre. Lite svårt att förstå först bara, jag hittade din blogg först igår så. Tack för förklaringen.

2007-01-31 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback