Stack till Hotell Diplomat...

Efter en KORT power-nap vart det dusch och sedan iväg till Diplomat där R bor. Han hade shoppat och käkat på Sturehof och var på sitt rum när jag kom dit så jag hoppade in i hissen..

Han var såklart lika trött som jag. Vi la oss på sängen och pratade, hahah, bla om "the question".. Han höll på att skratta ihjäl sig och sa att jo, ett svagt minne av det hade han men han stör sig på att inte komma ihåg vad jag svarade... Hahahhahahah. "- JA, vad svarade du då??" Hahahhahaha  "-JA - VAD SVARADE DU??" Vaddå? Som att det skulle vara relevant???  Nåväl, vi skrattade och så SOMNADE vi.



Låg och slumrade i nästan 3 timmar. Min telefon ringde typ stup i kvarten så jag var tvungen att stänga av den. Sedan ringer killarna till honom. De var på väg till Godot och väntade på att han ska komma ner till T-BAR så att de kunde sticka. Ooooops! Jag hade dessutom en middag som jag -humm...- var sen till.

Kollade ut genom fönstret - SNÖ! Så vi hade snöbollskrig där inne på hotellrummet.. Hahhahaha;-)
Han lyckades på något märkligt sätt slänga in snö innan för mina byxor.. NICE att gå omkring med en blöt bak... NOT!!!

Sedan skulle tydligen jag hjälpa till att stryka en skjorta.. Det gick inte så bra. Jag kan stryka men den var så J*KLA skrynklig att det var nästan omöjligt. Så, han fick till slut ta över..;-)

Middagen var supertrevligt. Sedan hyrde vi film och ALLA somnade på soffan/fåtöljerna.....

Hur som så sitter jag i princip här och väntar på att R ska ringa.. Det vore trevligt.. SKUMT! Han flyger tillbaks till London ikväll fast jag vet inte riktigt när..

Nä, nu ska jag iväg. Äta lunch och välja möbler ur farmors lägenhet. Den ska avvecklas nämligen.. Inte för att jag vet vad sjutton jag skulle göra med möblerna, jag har ju redan ett förråd i Stockholm med MASSOR av möbler och arvegods men kika kan man ju alltid... De hade en del riktigt NICE ART DECO i sitt hem!

C som i CIAO!
:-)


Kommentarer
Postat av: Sabor

Låter som ni hade en kanonkväll ;)

Postat av: C

Ja, lite galet på slutet när väskan var borta.. Annars var det riktigt skoj! :-)/C

2007-01-21 @ 18:18:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback